آموزش سیو اینستاگرام 2022-12-10
راه های افزایش سیو در اینستاگرام چگونه Save را بالا ببریم؟ برتر آموز
برای تأیید عملکرد از صفحه بعدی ، روی دکمه حذف ” Delete ” ضربه بزنید . در اینجا ، می توانید با انتخاب پست های اینستاگرام که سیو کردید ، به همان پست بروید و پست ها را مشاهده کنید . در نتیجه به هر میزان که یک پست بیشتر در اینستاگرام سیو شود، سریعتر به اکسپلور راه پیدا خواهد کرد و افراد بیشتری آن را مشاهده میکنند. با استفاده از روشی که گفته شد میتوانید بفهمید چند نفر پست شما را سیو کردهاند و کدام عوامل در افزایش save پست های اینستاگرام تاثیر مثبتی دارند. حتما در کپشن با استفاده از داستانسرایی جذاب به نکات مفید و آموزشی اشاره کنید؛ همچنین از کال تو اکشن نیز استفاده نمایید تا سیو بیشتری داشته باشید.
برای مثال اشعار مولانا، متنهای کوتاه از نمایش نامههای شکسپیر، سخنان انگیزشی افراد سرشناس جهان میتوانند مثالهایی برای این مورد باشند. استفاده از ویدیو برای گذاشتن پست در اینستاگرام، میتواند باعث افزایش سیوپستها در پیج اینستاگرام شما شود. چون اسکرین شات گرفتن از ویدیو ممکن نیست، کاربران به جای اسکرین گرفتن از پست، آن را سیو میکنند تا بتوانند در صورت نیاز، مجدداً به آن دسترسی داشته باشند. کاربران از سرگرمی لذت می برند و با انتشار پست های طنز از میزان سیو پست در اینستاگرام، شگفت زده خواهید شد.
چرا که در سیو پست، پست مربوطه در صورت حذف شدن از پیج اصلی خود، برای شما نیز حذف میشود، این در حالی است که دانلود کردن به معنای برداشتن پست و قرار دادن آن در گالری گوشی خودتان است. اما چگونه میتوان پست پیجهای مختلف را سیو کرد؟ این کار را میتوانید با لمس بخش پرچم مانندی که در سمت راست و پایین هر پست وجود دارد، انجام دهید. سپس به قسمت تنظیمات حساب کاربری خود بروید و با مراجعه به بخش مربوطه، کلیه پستهایی که سیو کردهاید را مشاهده کنید. برخی افراد با خرید سیو اینستاگرام، به اشتباه فکر میکنند نرخ تعامل پیجشان را بهبود میدهند؛ ولی همین یک مورد بهتنهایی میتواند ضامن کاهش نرخ تعامل پیج شود. بهعنوان مثال، بلاگرهای سفر میتوانند با آموزش لغات و کلمات بومی یک منطقه به گردشگرانی که قرار است به آنجا سفر کنند، مطلب مفیدی یاد بدهند و کاربران نیز آن پست را ذخیره میکنند تا در هنگام سفر از آن استفاده کنند.
اگر محتوای پستهای شما قابل ذخیرهسازی یا به عبارتی همیشه سبز باشد، مطمئناً کاربران آن را برای روز مبادا ذخیره میکنند. طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، هر زمان که شخصی پست شما را ذخیره کند، سیگنالی به الگوریتم این برنامه ارسال میشود که محتوای شما باکیفیت بوده و شایسته ارتقاء رتبه است. به عبارت سادهتر، دریافت سیوهای بیشتر شما را در مرکز توجه الگوریتم اینستاگرام قرار داده و پروفایلتان را به افراد بیشتری نشان میدهد.
این که شما در داخل کپشن و یا در داخل خود پست از کاربر درخواست کنید که پست شما را سیو کند، شانس انجام این عمل را بالاتر میبرد. شما میتوانید به زبان دوستانه، با کاربران صحبت کنید و اهمیتهای محتوای خود را به ایشان شرح دهید و در نهایت درخواست کنید تا پست شما را سیو کنند. با انجام این کار، الگوریتم اینستاگرام هم از اهمیت بالای محتوای شما با خبر شده و احتمال ورود آن محتوا به اکسپلور اینستاگرام افزایش مییابد. اگر کاربر، پست شما را بپسندد، گفتن جمله «ذخیره کنید» یک یادآوری دوستانه به حساب میآید؛ چون شاید سیو کردن پست را فراموش کرده باشد؛ بنابراین کال تو اکشن (Call to Action) تاثیر خوبی در افزایش سیو اینستاگرام خواهد داشت. در واقع پستهای سیو شده در اینستاگرام در یک فضای مخفی به برنامه اضافه میشوند؛ که هیچکس به جز شما نمیتواند آنها را ببیند.
اگر شما به کامنتهای کاربران در زیر پستهای خود واکنش نشان دهید یا اینکه استوری بگذارید یا لایو برگزار کنید، به این معنا است که با کاربران تعامل یا اینگیجمنت (Engagement) دارید. از ایجاد اینفوگرافیکهای آموزشی و کپشنهای طولانی برای انتقال اطلاعات بیشتر استفاده کنید و محتوای همیشه سبز تولید کنید که در طول زمان همچنان جذاب باشد. فراخوان به اقدام (Call to Action) یا CTA یک روش ساده ولی موثر برای ترغیب کاربران به انجام یک عمل خاص محسوب میشود. اگر از مخاطبان بخواهید که پست شما را سیو کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که این درخواست را انجام دهند. همچنین میتوانید از زیرنویسها برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای سفر استفاده کنید و دیگران را تشویق کنید که از شما پیروی کنند.
اگر نمیدانید چگونه به افزایش سیو پست اینستاگرام خود کمک کنید، راهکارهایی که در ادامه معرفی کردهایم را مطالعه کنید تا دفعه بعد در هنگام آماده کردن پست، این موارد را رعایت کرده و سیو بیشتری دریافت نمایید. از این رو بهتر است تمامی نکات بالا را در نظر گرفته و یکی پس از دیگری آنها را اعمال کنید تا سیو پست اینستاگرام را از سوی کاربران دریافت کنید. هدف ما همواره این است که به کاربران اینستاگرام و به کسب و کارهای مختلف کمک کنیم تا با دریافت سیوهای بیشتر، برای رشد پیج خود در اینستاگرام تلاش کنند. بهترین و سریعترین روش ممکن برای افزایش سیو پست در اینستاگرام خرید این سرویس از سایتها و پلتفرمهای معتبری است که آن را ارائه میدهند. در این صورت پستهای شما فقط در عرض چند ساعت، چندین هزار سیو میخورند و آمار پیجتان به طرز شگفتانگیزی بالا میرود. صفحهی اصلی اینستاگرام یا فید، بخشی است که در بالای آن، امکان مشاهدهی استوری و لایو حسابهای کاربری مورد علاقهی شما وجود دارد و در بخش دیگر آن، پستهایی از حسابهایی که دنبال میکنید و همچنین، حسابهای پیشنهادی به شما نشان داده میشود.
میتوانید با مطالعهی این مقاله و رعایت نکات ذکرشده در آن، راه خود را در رسیدن به اکسپلورر و جذب فالوور از این طریق هموارتر کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد، لطفاً در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. انتشار عکسها و ویدیوها در قالب پستهای آلبومی میتواند تأثیر زیادی بر افزایش سیو پست در اینستاگرام داشته باشد. اگر قصد انتشار چند عکس و ویدیوی مرتبط به هم را دارید، استفاده از پست اسلایدر بهترین گزینه برای این کار میباشد. این مسئله کاربران را ترغیب میکند که پست شما را سیو کنند تا بعداً هم به این عکسها و ویدیوهای مرتبط دسترسی داشته باشند.
با سیو بیشتر پست های شما، اینستاگرام امتیاز بیشتری به شما داده و پست های شما در اکسپلورر نمایش داده می شوند. دعوت به اقدام یا CTA ابزاری قدرتمند برای تشویق خوانندگان به دنبال کردن راهنما است. در صورتی که کاربران کار شما را دوست داشته باشند، می تواند یادآوری دوستانه ای برای ذخیره پست خود باشد، زیرا ممکن است به سادگی این گزینه را فراموش کنند، بنابراین CTA در این مورد به خوبی عمل می کند. برای مثال، میتوانید چیزی مانند «اگر میخواهید پست را بعداً بررسی کنید، حتماً ذخیره کنید» یا «این نکات را در هر زمان با ذخیره این پست در مجموعه خود بررسی کنید» را در پایان کپشن های خود اضافه کنید. کپشنها در اینستاگرام به شما فرصتی میدهند تا اطلاعات ارزشمندتری را به اشتراک بگذارید و توجه را برای مدت طولانیتری جلب کنید.
مثلاً اگر پیج شما در حوزهی موسیقی فعالیت دارد، میتوانید لحظات فان از پشت صحنهی ساخت موزیک ویدیوها را به اشتراک بگذارید. امیدواریم چه کاربر قدیمی اینستاگرام هستید و چه بهتازگی به جمع مخاطبان این شبکهی اجتماعی اضافه شدهاید، مطالب این مقاله برای شما مفید باشد. خوشحال میشویم نظرات خود را درباره اینستاگرام و ابزارها یا ترفندهای جذاب مرتبط با این برنامه که میشناسید، با ما و کاربران زومیت به اشتراک بگذارید. کپشنهای طولانی فرصت مناسبی برای به اشتراکگذاری جزئیات بیشتر در مورد موضوع پستها فراهم میآورند.
بنابراین، کسانی که به آن دسترسی دارند میتوانند هر تصویری را که به اشتراک میگذارید، بهصورت ناشناس ذخیره کنند. به پستهای قبلی خود برگردید و بررسی کنید کدام یک بیشترین ذخیره را داشته است. این بررسی به شما کمک میکند تا سلیقه مخاطبان خود را پیدا کنید و در استراتژی پیج از آن استفاده نمایید. عکس گرفتن از مکانهای زیبا و از زاویه غیرمعمول باعث میشود تا تعامل زیادی روی آن پست ایجاد شود.
اگر سری به مقالهی آموزش گذاشتن ریلز اینستاگرام بزنید، علاوهبر اینکه بهصورت مرحلهبهمرحله نحوهی ساخت یک ریلز جذاب را یاد میگیرید، با ترفندهایی آشنا میشوید که تعداد بازدیدهای ریلز شما را افزایش خواهند داد. علاوهبر امکان ترجمه، این بخش قابلیتهای دیگری مانند تغییر تم اینستاگرام و فعالکردن Dark mode (حالت تاریک) و کپشن جمعشونده برای پستها و ریلزهای ارسالی توسط شما را نیز در اختیارتان قرار میدهد. ازآنجاییکه قسمتهای مختلف در این گزینه، مستقیماً با امنیت شما سروکار دارند، بهتر است با دقت و صرفاً در صورت نیاز، با اجازههای خواسته شده از سوی اینستاگرام موافقت کنید. به متنی که در زیر پستها یا ریلزهای اینستاگرام (پستهای ویدئویی) نمایش داده میشود، کپشن گفته میشود.
به شما روش های ذخیره سازی تصاویر موجود در اینستاگرام را به همراه فیلم ها داریم که بسیار کارآمد و ضروری خواهد بود. اینستاگرام محبوبترین سرویس اشتراکگذاری عکس در میان کاربران است و در این میان ویدئوهای متعددی نیز در این سرویس به اشتراک گذاشته میشود. اینستاگرام منبعی نامحدود برای ایدههای خلاقانه است و خیلی از افراد برای یافتن ایده به اینستاگرام سر میزنند. قطعا کاربران روی ذخیره کلیک میکنند تا بعدا دوباره آن ویدیو را ببینند. بگذارید اینگونه بیان کنیم؛ مخاطب برای فهم دقیق داده و اطلاعات به زمان نیاز دارد، از این رو پست آموزشی و تصاویر اینفوگرافیک را ذخیره میکند تا بعدا دوباره برگردد و آن را بررسی کند. بی بروبرگرد، به اشتراک گذاشتن عکسهای باکیفیت در اینستاگرام، نتیجه خوبی دارد و با استقبال گرمی روبهرو میشود؛ اما تاثیر تصاویر آموزشی (اینفوگرافیکها) روی مخاطب ماندگارتر است.
راههای زیادی وجود دارد تا شما بتوانید اینفوگرافیکهای جذاب بسازید؛ اما ما میخواهیم 3 نمونه از بهترین ابزارهای اینفوگرافی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها، کاربران را ترغیب کنید تا پستتان را سیو کنند. Easel.ly ،Canva و PiktoChart؛ این سه ابزار کمکتان میکنند تا با صرف وقت کمتری پستهای اینفوگرافی مدنظرتان را درست کنید. در هوش مصنوعی اینستاگرام، ذخیره شدن پست ارزش بیشتری نسبت به لایک و کامنت همان پست دارد. بنابراین اگر میخواهید که تعامل خود را افزایش دهید باید محتوایی درست کنید که مردم آن را سیو کنند. برای حذف پستی که از پیش ذخیره کردهاید، میتوانید نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست پست را انتخاب کرده و گزینهی حذف را بزنید؛ از این پس، پستی که حذف کردهاید در بین پستهای سیو شده اینستاگرام قابل مشاهده نیست. بنابراین شما میتوانید تا جایی که میتوانید تلاش کنید تا توجه کاربران را برای گرفتن سیو بیشتر به دست آورید.
انسانها زیبایی را دوست دارند و از محتواهای جذاب و چشمنواز نیز لذت میبرند. اینستاگرام پر از عکسهای پر زرق و برق و جذاب است؛ بنابراین برای این که در این عرصهی رقابتی جذابتر به نظر برسید، باید متفاوت ظاهر شوید. به یاد داشته باشید تصاویری که احساسات را برمیانگیزد قطعا سیو زیادی خواهد داشت.
در کپشن تا 2200 کاراکتر میتوان مطلب نوشت و اینفلوئنسرها از این میکروبلاگینگ (microblogging) استفاده میکنند تا مطالب جذابی برای خواندن بنویسند. مردم سرگرم شدن را دوست دارند بنابراین از انتشار پستهای بامزه و خندهدار دریغ نکنید. پس چاره چیست؟ راهحل این است محتوایی درست کنید که مخاطبان شما دوست دارند بارها و بارها به آن برگردند. از طرفی باید پستهایی منتشر کنید که در روزها و سالهای بعد هم قابل استفاده باشد تا فالوورها دلیلی برای ذخیره کردن پست داشته باشند. به همین دلیل ضروری است که در هر حوزهای فعالیت میکنید؛ از مطالب خندهدار و بامزه غافل نشوید!
این پلتفرم اجازه می دهد تا حداکثر 2200 کاراکتر در یک عنوان وجود داشته باشد، بنابراین میکروبلاگینگ اغلب توسط اینفلوئنسرها برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه خود و ایجاد ارزش استفاده می شود. از این فضا استفاده کنید تا شانس فالوورها برای ذخیره پست شما برای بعد افزایش یابد. خب، حال که میدانیم پستها در اینستا ذخیرهمیشوند، چطور از تعداد سیوهای آنها سر در بیاوریم؟ یا اصلاً از کجا بفهمیم عکس اینستا سیو شده؟ در این مقاله از آموزش اینستاگرام تخصصی، میخواهیم این موضوع را بررسی کنیم و آگاه شویم. بسیاری ازکاربران اینستاگرام، روزانه به دنبال یافتن یک نکته جدید در رابطه با موضوعی خاص هستند. در نتیجه محتوایی که چنین نکاتی را به کاربر آموزش میدهند، به صورت کلی شانس بیشتری برای سیو شدن و همچنین ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام دارند. به عنوان مثال، اگر شما یک صفحه در خصوص محصولات زیبایی دارید، میتوانید روزانه چندین نکته در خصوص ترندهای آرایشی روز را به کاربرانتان آموزش دهید.
اما هر از گاهی بهتر است دست به کارهای خلاقانه بزنید و توجه کاربر را جلب نمایید. تصاویری که به صورت کلی اطلاعات را به صورت گرافیکی در اختیار کاربر قرار میدهند، بیشتر سیو میشوند. چرا که کاربران تنها با یک نگاه نمیتوانند تمام اطلاعات را مطالعه کنند. در نتیجه حتما آن را ذخیره میکنند تا در زمان بهتری به آن دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، شما میتوانید پاسخ سوالات پرتکرار کاربران در قالب یک پست به صورت اینفوگرافیک بسازید و آن را در اینستاگرام منتشر کنید. برای افزایش سیو پست در اینستاگرام میتوانید یک کمپین راهاندازی کنید و از مخاطبان بخواهید یکی از پستها را ذخیره کنند، سپس بر اساس بیشترین سیو و تعامل به مخاطبان هدیه بدهید.
بهعنوان مثال، میتوانید، بنویسید” “لطفا آنهایی که این پست را سیو کردهاند، اعلام حضور کنند.” و یا “چه کسی، این پست را ذخیره کرده است.”. اگر به دنبال جایگزینی هستید، تنها گزینۀ شما این است که از دنبالکنندگان خود بپرسید که آیا پستهای شما را ذخیره کردهاند یا خیر. میتوانید این کار را با ارسال یک استوری، ایجاد یک حلقه، یا حتی ایجاد یک پست جدید در اینستاگرام برای نظرسنجی از کاربران خود انجام دهید. لازم به ذکر است که سیو پست اینستاگرام با دانلود کردن آنها کاملاً متفاوت میباشد.
در نتیجه شما باید محتوایی را برای کاربران تولید کنید که آنها را برای مراجعه مجدد ترغیب نمایید. این محتواها میتوانند هم به صورت ویدیویی و هم به صورت عکس به مخاطب نمایش داده شوند. همواره محتوایی را به کاربر عرضه کنید که بتواند با آن ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را رفع کند. این تعاملات میتوانند باعث افزایش اعتماد و علاقه کاربران به محتوای شما شوند و در نهایت باعث افزایش احتمال سیو پستها توسط آنها خواهند شد. وقتی یک کاربر احساس کند که میتواند بهراحتی با شما در ارتباط باشد و پاسخهای شخصی دریافت کند، تمایل بیشتری به بازگشت و ذخیره کردن پستهای شما خواهد داشت. از ابزارهای اختصاصی استفاده کنید که امکان ایجاد تصاویری با کیفیت بالا را فراهم می کند.
امروزه اینستاگرام یک بستر مهم و کاربردی برای تبلیغ محصول و کسب و کار محسوب میشود. بنابراین برای صرفهجویی در وقت، هزینه و انرژی میتوانید با کارشناسان ما در خرید لایک در تماس باشید. ✅ به انتقال پستها به بخش Saved Messages اینستاگرام، Save کردن گفته میشود. ایده دیگر به اشتراک گذاشتن عکس های فوری غیرمعمولی است که دیگران مایل به بازتولید آن هستند.
پس از دانلود نسخهی اندروید یا iOS اینستاگرام از گوگلپلی یا اپاستور، آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و طبق آموزش ساخت اکانت اینستاگرام پیش بروید یا اگر از قبل حساب دارید با اطلاعات خود شامل نام کاربری و پسورد وارد اکانتتان شوید. شما در هر شبانهروز میتوانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبالکنندگان خود بهاشتراک بگذارید. استوریهای اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیهای نمایش داده میشوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد.
با کمک این ابزار، شما میتوانید پاسخهای سریع و دقیق به دایرکتها و کامنتها بدهید و به طور موثرتر مخاطبان خود را جذب کنید. تصاویر باکیفیت و جذاب میتوانند به طور قابلملاحظهای میزان تعامل کاربران را افزایش دهند. اگر پست شما تصویری جذاب داشته باشد که احساسات قوی را در مخاطب برانگیزد، کاربران تمایل دارند آن را سیو کنند تا دوباره آن را مشاهده کنند.
هنگامی که به موقعیت اول رسیدید، می توانید به هر هایلایت اینستاگرام برگردید و استوری مکان نگهدار را بدون تأثیر بر ترتیب جدید آنها حذف کنید. محتوای طولانی محتوا باید زیرنویس های غنی و جذاب با اطلاعات بیشتر باشد. این شش استراتژی هستند که باید هنگام قرار دادن محتوا در اینستاگرام دنبال کنید. هنگامی که پست خود را پست می کنید، اگر زمان تعامل بسیار زیاد است، بهترین زمان برای ارسال محتوا است.
میتوانید در کپشنها یا به طور مستقیم در تصویر از عباراتی مانند اگر این پست برای شما مفید است، آن را سیو کنید! این روش میتواند به شما در افزایش سیو پست در اینستاگرام کمک کند و مخاطبان را به تعامل بیشتر با محتوای شما ترغیب نماید. افزایش سیو پست در اینستاگرام یکی از راههای اصلی برای ارزیابی جذابیت و موفقیت پستها است.
اما، برای دسترسی به این ویژگی، باید حساب خود را به یک Business یا Creator ارتقا دهید. برای تبدیل اکانت شخصی به اکانت تجاری ابتدا وارد پروفایل خود شوید، سپس به «Settings» رفته و روی «Account» کلیک کنید، در نهایت با زدن روی «Switch to Professional Account» اکانت خود را به بیزینس اکانت تبدیل نمایید. آیا تا به حال اتفاق افتاده است که از تعدد نوتیفیکیشنهای اینستاگرام خسته شده باشید، یا بخواه...
درصورتیکه این بازهی زمانی سپری شود، تنها میتوانید با ضربهزدن روی گزینهی Delete for you (حذف برای شما) در همین منو، پیام ارسال شده را بهصورت یکطرفه پاک کنید. اگر نخواهید از قابلیت خواندن پیام های اینستاگرام بدون سین خوردن استفاده کنید، میتوانید به طور مستقیم به پیام دریافتی واکنش نشان دهید. با استفاده از گزینههای بخش How you can use instagram (چطور از اینستاگرام استفاده کنید)، میتوانید کنترل بیشتری روی حسابتان داشته باشید و به تناسب نیازتان، تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. برای تشویق ذخیره بیشتر، می توانید یک کمپین ویژه راه اندازی کنید، به عنوان مثال، یک سری پست در مورد مقاصد مختلف ایجاد کنید، از فالوورها بخواهید یکی را که می خواهند بیشتر بازدید کنند ذخیره کنند و در مورد دلیل آن نظر بگذارند.
سپس، میتوانید روی «مشاهده اطلاعات بینش» در زیر هر یک از پستهای خود ضربه بزنید و تعداد دفعاتی را که کاربران محتوای شما را ذخیره کردهاند، مشاهده کنید. برای موفقیت در اینستاگرام، باید روشهایی را به کار بگیرید که توجه کاربران را جلب کرده و آنها را به ذخیرهسازی پستهای شما ترغیب کند. در ادامه روشهای افزایش سیو پست در این شبکه اجتماعی را توضیح میدهیم. با وجود محتوایی که اینستاگرام هر روز انباشته می شود، سخت است که کاربران را برای مدت طولانی روی پست خود نگه دارید، چه رسد به اینکه آنها را وادار کنید آن را دو بار بررسی کنند. راه حل این است که محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما دوست دارند بارها و بارها به آن بازگردند.
همیشه به یاد داشته باشید تصاویر و مطالبی که احساسات را برانگیخته کنند سیو زیادی خواهند داشت. بنابراین پست شما در هر موردی که باشد از تصاویر باکیفیت استفاده کنید تا مخاطب بخواهد بارها و بارها به آن نگاه کند. شما میتوانید پستهایی را که ذخیره کردهاید، دستهبندی کرده و هر کدام را در پوشههای مرتبط قرار دهید. از این طریق محتواهای شما بر اساس حوزهی علاقمندیتان در زمینههای مختلف مرتب خواهند شد. پست های سیو شده در اینستاگرام، میتوانند به روشهای مختلفی مدیریت شوند که در قسمت زیر به آنها میپردازیم.
مخاطب هدف، در واقع مخاطبی است که پست شما را ذخیره میکند، بنابراین محتوایی که آپلود میکنید باید به او مرتبط باشد. برای این که بتوانید این پستها را در صفحه خود انتشار دهید، بهتر است پیش از آن با مفهوم پرسونا (مخاطب هدف) آشنا شوید و بدانید که فالوورهای شما چه چیزی را دوست دارند. شواهد نشان داده است، افرادی که در کپشن یا پست خود درخواست سیو دارند، شانس بیشتری برای ذخیره پست به دست میآورند، چرا که گاهی فالوور اینستاگرام شما فراموش میکند تا پست را ذخیره کند. ✅ چون بنا به الگوریتم جدید اینستا، افزایش تعداد Save در اینستاگرام باعث میشود پستهای شما در اکسپلورر اینستاگرام قرار گیرند. اگرچه قابلیتهای متعدد اینستاگرام، ممکن است باعث سردرگمی شما شود، اما برخلاف تصورتان، کارکردن با بخشهای مختلف این شبکهی اجتماعی پرمخاطب، بسیار آسان است. چند آموزش کوتاه زیر، اگرچه ساده بهنظر میرسند، اما اگر مبتدی باشید به شما کمک میکنند تا بهتر با حسابتان در اینستاگرام کار کنید.
یکی از نیازهای همیشگی کاربران حین استفاده از این سرویس و مرور محتوای موجود در آن، ذخیرهسازی برخی محتواهای مورد علاقهشان است. خوشبختانه با قابلیتهای جدیدی که به این سرویس محبوب اضافه شده میتوانید براحتی و بهطور کاملا خصوصی عکسها و ویدئوهای دلخواه را برای خودتان ذخیره کنید تا هر زمان که تمایل داشتید مجدد آنها را مشاهده کنید. در کپشن اینستاگرام میتوانید اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارید و از این طریق نظر مخاطب را جلب کنید.
گاهی اوقات ممکن است بهدلیل ماهیت عکسی که ارسال میکنید، تمایل داشته باشید که این عکس پس از ارسال و دیدهشدن توسط مخاطبتان، به طور خودکار پاک شود. قابلیت ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام این امکان را در اختیار شما قرار میدهد و میتوانید به کمک آن، تصاویر محوشونده ارسال کنید. کاربران اغلب تمایل دارند که نقل قول ها را سیو کنند تا با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. نقل قول هایی که طنز یا الهام بخش هستند، اغلب گزینه عالی هستند، زیرا باعث می شوند کاربران احساس خوبی داشته باشند. شما می توانید از یک ضرب المثل، یک جمله معروف یا حتی یک سری ارقام به عنوان نقل قول استفاده کنید.ابزارهایی مانند Canva یا Visme الگوهایی را ارائه می دهند تا به راحتی با قرار دادن متن روی عکس، مانند اینفوگرافیک، نقل قول تولید کنند.
پس از انتخاب این حالت، تمام عکسها، ویدئوها، نظرات، لایکها، دنبالکنندگان و هر آنچه در حساب کاربری خود داشتهاید، برای همیشه حذف میشود. علاوهبر این موارد، استفاده از قابلیت ارسال پست مشترک در اینستاگرام نیز میتواند به رشد صفحهی شما کمک کند، بهویژه اگر این پست مشترک را با حساب کاربری شخصی که دنبالکنندگان زیادی دارد، ارسال کنید. اینستاگرام قوانین نسبتاً سفت و سختی برای محافظت از کاربرانش در مقابل افراد آزارگر دارد و فرد خاطی را به تناسب شدت مشکلاتی که برای شما یا دیگران ایجاد کرده است، با محدودیتهای مختلفی روبهرو میکند. درصورتیکه فردی برای شما مزاحمت ایجاد میکند یا محتوای نامناسبی را برای شما یا دیگران در قالب پست ارسال میکند، میتوانید در قدم اول او را ریپورت کنید و در صورت تمایل و برای جلوگیری از ادامهی روند آزارگریاش، او را بلاک کنید.
اگر شما تغییراتی در این گزینه اعمال نکرده باشید، کاربران دیگر میتوانند به شما پیام ارسال کنند. علاوه بر گزینههایی که در بخشهای قبل معرفی کردیم، امکانات دیگری نیز در بخش تنظیمات اینستاگرام وجود دارد که به کمک آنها میتوانید با حساب کاربریتان کار کنید. در ادامه، با چند مورد از مهمترین گزینههای باقیمانده از بخش تنظیمات اینستاگرام آشنا خواهید شد. این علامت در سایت اینستاگرام در مرورگر، در بخش پایین نوار کنار صفحهی اصلی قرار دارد. اینستاگرام از رباتهای مختلف، الگوهای مبتنیبر هوش مصنوعی و ابزارهایی مانند هشتگها برای شناسایی علایق کاربران و درگیرکردن آنها با محتواهای مختلف منتشرشده در این شبکهی اجتماعی استفاده میکند.
اگر بخواهید نه فقط عکسهای ارسالی شما، بلکه هر پیامی که میفرستید، بلافاصله پس از دیدهشدن به طور خودکار از بین برود یا در صورت اسکرینشات گرفتن از صفحه توسط مخاطبتان، شما متوجه شوید، باید از حالت Vanish Mode در اینستاگرام استفاده کنید. با مراجعه به بخش Help (راهنما) در قسمت More info and support (اطلاعات بیشتر و پشتیبانی) در تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام، میتوانید وضعیت حساب خود (محدودیتهای ناشی از عدم رعایت قوانین) را ببینید یا در صورت نیاز، مشکلات حسابتان را گزارش کنید. علاوه بر این گزینه، اگر روی Change password (تغییر رمز عبور) در همین بخش ضربه بزنید، میتوانید رمز عبور جدیدی تعیین کنید یا حتی تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی را انجام دهید. بیوگرافی یا به اختصار بیو (Bio)، بخشی است که در زیر نام کاربری و عکس پروفایلتان در صفحهی شما نمایش داده میشود. این بخش، معرفی کوتاهی درباره شما است و میتواند شامل شغل شما، چیزهایی که دوست دارید، محل زندگیتان یا کسبوکاری باشد که انجام میدهید. مقالهی پیشِ رو به شکلی نگارش شده است که همزمان پاسخگوی نیاز افراد مبتدی و غیرمبتدی باشد.
در نهایت، ذخیرههای اینستاگرام سیگنال مهمی برای الگوریتم پلتفرم است. تعداد ذخیرههای زیاد به الگوریتم پلتفرم نشان میدهد که پست شما مفید است و ارزش نمایش دادن به افراد بیشتری را دارد، بنابراین ممکن است حتی در صفحه «کاوش» برای سایر کاربران ظاهر شود. تعامل به این صورت است که وقتی محتوایی را در حساب خود پست می کنید، مردم ممکن است به آن پست واکنش نشان دهند. چگونه آنها محتوا را دوست دارند، به اشتراک می گذارند و در مورد آن نظر می دهند. به دلیل تنها فرآیند، یک فرد یک محتوا/تصویر را به دلیل آنچه در مورد آن دوست دارد ذخیره می کند.
استفاده از این فضا برای ارائه اطلاعات ارزشمند و نکات آموزشی میتواند به افزایش تعامل کاربران کمک کند. این رفتار بهمراتب نشاندهنده ارزشمندی بیشتر پست نسبت به لایکها و کامنتهاست، زیرا سیو پست به این معنی است که محتوای شما نهتنها توجه کاربران را جلب کرده؛ بلکه آن را برای استفادههای آینده به خاطر میسپارند. برای افزایش تعداد سیو پست در این پلتفرم، باید به این نکته توجه کنید که محتوای شما باید ارزش افزودهای به مخاطب ارائه دهد تا او بخواهد آن را برای استفاده بعدی ذخیره کند. هیچ راهی برای مشاهدۀ اینکه کدام کاربران پستهای اینستاگرام شما را ذخیره کردهاند، وجود ندارد. اگر تعداد ذخیره یک پست بیشتر باشد در واقع مخاطب با محتوای آن پست ارتباط برقرار کرده و طبق الگوریتمهای اینستاگرام یک وضعیت مثبت و مطلوب تلقی میشود.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام