تبلیغات اینستاگرام راهی به سمت موفقیت تجاری2022-05-28
6 مرحله موفقیت تبلیغات در اینستاگرام آکادمی رایانیتا
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قدرتمند با پتانسیل بازاریابی قابل توجهی برای افزایش مخاطب و دستیابی به مشتریان شما است که با استراتژی مناسب آنها را جذب کنید. استفاده از اکانت تجاری اینستاگرام، برای کسبوکارهای فعال در آن، کمک بزرگی محسوب میشود. اگر شما نیز قصد دارید، کسبوکار خود را در اینستاگرام رونق دهید، حتما اکانت خود را به بیزینساکانت تغییر دهید. تغییر حسابتان به اکانت تجاری، به شما در انجام استراتژی تبلیغات در اینستاگرام نیز کمک میکند. از آنجایی که عکس پروفایل، یکی از نکات اصلی کلیک روی پروفایل شماست، باید حتما آن را جذاب طراحی کنید.
جریان پلتفرم تبلیغاتی ایرانی است که کسبوکارها را به اینفلوئنسرهای معتبر متصل میکند و اجرای تبلیغات در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام را سادهتر و هدفمندتر میسازد. علاوه بر این، میتوانید با لایو اینستاگرام که بهخوبی نامگذاری شده است، به صورت زنده ویدیو برای مخاطبان خود ایجاد کنید. برای بازاریابی، این به شما امکان می دهد شخصاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و شخصیت خود را به نمایش بگذارید و به سؤالات دنبال کنندگان پاسخ دهید.
پست شما به این شکل در صفحه آن هشتگ بالا خواهد آمد و مخاطبین بیشتری پست شما را میبینند. اینستاگرام به یکی از منابع درآمدی بزرگ برای سلبریتی ها و اینفلوئنسرها تبدیل شده. هزینه های تبلیغات در این پلتفرم بسته به نوع محتوا و مدت زمان نمایش آن متفاوت است.
تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد و به عنوان یکی از بهترین روشها برای ارتقای کسب و کارها در دنیای مدرن شناخته میشود. آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند. برای بهرهمندی از پتانسیل کامل تبلیغات در اینستاگرام، می توانید همین حالا با کارشناسان کارینو تماس بگیرید و تبلیغات هدفمند و پربازده را تجربه کنید. تبلیغات در بخش جستجوی اینستاگرام (اکسپلور)، به کاربرانی نشان داده میشود که به دنبال محتوای جدید و جذاب هستند. بنابراین تبلیغات در اکسپلور شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب دارد.
به اینفلوئنسرها درصدی از هر فروش را در نظر بگیرید که توسط پیوند آنها انجام می شود یا به یک شبکه وابسته بپیوندید تا با اینفلوئنسرهای متعدد کار کنید. می توانید هشتگ های مربوطه را برای جایگاه خود جستجو کنید یا از برنامه ای استفاده کنید که برای هر پست هشتگ ایجاد می کند. همچنین ارزش دارد که به هشتگهای ممنوعه یا هرزنامههایی که هرزنامه تلقی میشوند، نگاهی بیندازید، زیرا میتواند به دسترسی حساب شما آسیب برساند.
همچنین تصمیم بگیرید که بودجه خود را در بین مجموعه تبلیغات بهینه کنید یا خیر. آیا می دانید چطور باید پیج خود را به گوگل معرفی کنید.چطور سئو پیج خود را ارتقا دهید. مانند ایجاد یک تبلیغ ترافیک برای یک ویدیو یا یک پیام برای قرار دادن بازده خوبی نمی تواند داشته باشد.
با آزمایش A/B و بررسی آمارهای دسترسی و تعامل، محتوای تبلیغاتی رو بهینه کنید. بودجه تبلیغاتی رو با توجه به هدف کمپین و مدت زمان آن تنظیم کنید، آزمایش مداوم کمک میکنه بهینهترین مقدار رو پیدا کنید. اگه نرخ تعامل یا تبدیل پایین بود، ممکنه نیاز باشه مخاطب هدف رو تغییر بدین. اینستاگرام به شما امکان میده گروههای جدیدی از مخاطبان رو آزمایش کنین.
بعد از اینکه تبلیغات اینستاگرام را در سال 2015 برای همه مشاغل باز کردند. بررسی کنید هر قسمت از بودجهای که برای تبلیغات اختصاص داده بودید در کدام قسمت خرج شده و چه بازدهی داشته است. به عنوان مثال اگر میزان جذب شما از اینفلوئنسر مارکتینگ نسبت به کمپینهای اسپانسرینگ بیشتر بوده، متوجه میشوید که برای کمپینهای بعدی بودجه بیشتری به روش اول اختصاص دهید. حتی ممکن است لازم باشد یکی از روشها را به طور کامل حذف کنید و بودجهای برایش اختصاص ندهید. میزان رقابت در صنعت یا نیشهای تبلیغاتی مورد نظر نیز بر روی هزینه تبلیغات در اینستاگرام اثر میگذارد.
زمانی که شما بهخوبی مخاطب خود را آنالیز کنید، نیازهای او را متوجه میشوید. یکی از این راهها، استفاده از قابلیت اینساید بیزینساکانت اینستاگرام است. پلتفرم جریان با طراحی این صفحه کارتان را برای پیدا کردن پیجهای مناسب بسیار ساده کرده است.
درست است که شما هم میتوانید روزی به اینفلوئنسر اختصاصی برند خود تبدیل شوید اما تا پیش از آن میتوانید از اینفلوئنسرها و اینستاگرامرها کمک بگیرید. یادتان باشد اگر محصول بهخصوصی به فروش میرسانید حتما نمونهای از آن را برای اینفلوئنسر مورد نظر خود ارسال کنید و از او بخواهید تمام ویژگیهای محصول را به مخاطبین خود معرفی کند. بدون محتوای مناسب و هدفمند، حتی بهترین تبلیغات نیز نمی توانند به نتایج مطلوب دست یابند. در مراحل اولیه، شناسایی بازار هدف و درک نیازهای آن ها اهمیت بسیاری دارد.
مرحله هشتم؛ انتخاب قالب تبلیغات اینستاگرام
از آنجایی که استفاده از قابلیت Instagram Ads در ایران محدود است، اکثر افراد ترجیح میدهند از روشهای دیگر استفاده کنند. با استفاده از ابزارها و تکنیکهای هدفمند اینستاگرام، میتوان کمپینهای تبلیغاتی را به سمت مخاطبان هدف هدایت کرد و نتایج بهتری را دریافت کرد. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجرهای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف میکند و محتوای تبلیغاتی را نمایش میدهد.
اگر بخواهیم مزایای استفاده از اینستاگرام را برای کسبوکارتان بیان کنیم، مثال مقابل موثر خواهد بود. فرض کنید یک مغازه داخل یک پاساژ اجاره کردهاید تا محصولات خود را به فروش برسانید. بهطور مثال، شما برای اجاره این مغازه، حداقل باید 50 میلیون سرمایه اولیه بگذارید. همچنین هر ماه، حدود 40 درصد از درآمد خود را برای اجاره مغازه، باید کنار بگذارید.
قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، میتوانید استراتژیهای مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید. همکاری با افراد معروف و اینفلوئنسرها نیز از روشهای موثر تبلیغات در اینستاگرام است. با این روش، برند میتواند به صورت مستقیم با مخاطبان اینفلوئنسرها در ارتباط باشد و به سرعت به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کند. اینفلوئنسرها با داشتن جمعیت طرفداران بالا، میتوانند به معرفی برند و تبلیغ محصولات کمک کنند.
هنگامی که نوبت به تعیین بودجه و برنامه تبلیغات اینستاگرام می رسد، شما باید زمان اجرای تبلیغات خود و میزان هزینه آن را کاملاً دقیق مشخص نمایید. اگرچه انتخاب مخاطبان شما در این صفحه حرف اول را می زند ، اما در واقع می تواند ایده خوبی باشد که ابتدا آن را مرور کنید و مکانهایی را که فقط در اینستاگرام خود انتخاب می کنید. ویژگی های مختلف تبلیغات برای مکان های مختلف در دسترس است ، بنابراین کنار گذاشتن این ایده ،ایده خوبی است. بهینه سازی بودجه کمپین بودجه تبلیغات شما را به طور خودکار بین مجموعه تبلیغات توزیع می کند. شما می توانید این کار را انجام دهید ، یا اینکه براساس آزمایشات و نتایج قبلی خود ، میزان هزینه هر مجموعه آگهی را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین ایجاد تبلیغات برای هر دو سیستم عامل را به طور همزمان امکان پذیر می کند.
جریان با اجرای هزاران کمپین تبلیغاتی موفق میتواند به شما در گرفتن نتایج بهتر و سریعتر کمک کند. برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ، باید از همان ابتدا با استراتژی دقیق و برنامهریزیشده عمل کنید و یادگیری بازاریابی اینستاگرام را جدی بگیرید. در ادامه، گامهای کلیدی و روشهای اثربخش برای بازاریابی در اینستاگرام را بهطور کامل توضیح میدهیم. اینستاگرام نیز حسابها را بر اساس حساب های شخصی و حساب های تجاری متمایز میکند.
- {
- در تبلیغات خود، باید مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود را به وضوح نشان دهید. |}
- پلتفرمهای مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما میتوانید بسته به نیاز کسبوکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. {
- از آنجایی که عکس پروفایل، یکی از نکات اصلی کلیک روی پروفایل شماست، باید حتما آن را جذاب طراحی کنید. |}
- کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام با استفاده از روشها و ابزارهای مناسب، میتواند به کسب و کارها کمک کند تا به نتایج موفقیتآمیزی دست یابند و رابطه موثرتری با مخاطبان خود برقرار کنند.
- آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، میتوانید استراتژیهای مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید. {
- کاربران امروزی تمایل دارند که با برندها تعامل داشته باشند، داستان آنها را بشنوند و تجربهای شخصیسازیشده دریافت کنند. |}
بعد از مشخص کردن بهترین زمان انتشار محتوا، نوبت به نظمدهی محتوایتان میرسد. شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که در دقیقه نود، یادتان بیوفتد که باید پست بگذارید. در این صورت، کیفیت محتوا پایین میآید و نتیجه دلخواهتان را از آن پست یا استوری، نخواهید گرفت. بهاشتراکگذاری محتوای باکیفیت و دانستن اصول آن، مهم است؛ اما نباید تعامل با مخاطبانتان را از یاد ببرید.
تاثیر تبلیغات پولی در فروش: چرا نباید از این فرصت بگذریم؟
برای رسیدن به بهترین نتایج، باید تبلیغاتتون رو بهطور مداوم بهینه کنین. این گزینه به شما این امکان رو میده که یه مبلغ مشخص رو به صورت روزانه برای تبلیغاتتون تعیین کنین. مثلاً اگه بخواین روزانه ۵۰ هزار تومان خرج تبلیغ کنین، این گزینه مناسبه. در مرحله چهارم، شما تنها کافی است که پیجهای همکارانتان یا پرسونای مخاطبتان را پیدا کنید و دنبالشان کنید.
علاوه بر این اینستاگرام ابزارهای مختلف دیگری را نیز برای بازاریابی و تبلیغات در این فضا در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مثال شما می توانید حتی از دکمه تماس برای هدایت ترافیک به سمت خرید محصول خود استفاده کنید. به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آنها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد.
این ابزار به شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمند طراحی کنید و از نظارت کامل بر عملکرد آنها برخوردار شوید. Ads Manager یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را میدهد که کمپینهای تبلیغاتی خود را مدیریت و تنظیم کنید. اگر شما محصولات فیزیکی میفروشید، تبلیغات شاپینگ اینستاگرام میتواند ابزاری بسیار مؤثر باشد. این ویژگی به کاربران این امکان را میدهد که محصولات شما را به صورت مستقیم از داخل اینستاگرام خریداری کنند، بدون اینکه نیاز به رفتن به وبسایت داشته باشند. تبلیغات استوری یکی از محبوبترین و مؤثرترین انواع تبلیغات در اینستاگرام است. استوریها به کاربران این امکان را میدهند که در مدت زمانی کوتاه (۱۵ ثانیه) پیامی را به مخاطبان خود منتقل کنند.
{تبلیغات در پیجهای عمومی
|}چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل میکند. همچنین، گسترهای بینظیر از روشها و کانالهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که میتوانید از آنها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید. تبلیغات پستی، مانند ارسال کارتپستالها، بروشورها و کاتالوگها، روشی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است.
با توجه به این موضوع میتوانید تبلیغات آتی خود را بهینهسازی کنید و مشکلاتی که در تبلیغ کنونی وجود دارد را از بین ببرید. به یاد داشته باشید کاربران همیشه از دیدگاهی تازه به محتواها نگاه میکنند و چیزی را مشخص میکنند که شما به آن توجه نکردهاید. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یکی از روشهایی که نام بردیم محدود نمیشود. گاهی اوقات برخی از برندها با توجه به استراتژی که برای تبلیغاتشان دارند، از بیش از یک روش برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده میکنند.
یک روش نامگذاری پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و به شما کمک کند تبلیغات خود را به راحتی پیدا کنید و عملکرد آنها را ردیابی کنید. این کمپینها هدایایی دارند که به افرادی که در مسابقه شرکت کردهاند یا همه پیجهای اسپانسر را فالو کردهاند، تعلق میگیرد. این روش باید با دقت زیادی انجام شود، زیرا اگر مخاطبان به پیج شما علاقهای نداشته باشند، بلافاصله بعد از پایان قرعه کشی شما را آنفالو میکنند و ریزش ناگهانی فالوورها را تجربه خواهید کرد.
در نهایت با آنها، یک استراتژی تبلیغات در اینستاگرام برای پیجتان داشته باشید. برای مثال، شما زمانی که ریلزی به اشتراک میگذارید، ریلز شما وارد اکسپلور میشود. این محتوا که از پیج شما وارد اکسپلور شده است، مانند یک تبلیغ عالی برای پیج شما عمل میکند. اگر مایل هستید 20 استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. سرویس تبلیغاتی پلتفرم اینستاگرام شبیه به سرویس تبلیغاتی فیسبوک است و از طریق فیسبوک هم مدیریت میشود.
پاسخدادن به کامنتها و پیامهای دایرکت باعث میشود مخاطبان حس کنند که برند شما برای آنها ارزش قائل است و این امر موجب ایجاد وفاداری آنها میشود. برای دیدهشدن بیشتر در یک جامعه هدف خاص، هشتگهای محلی و تخصصی انتخاب کنید. استفاده از هشتگهای پرطرفدار یا مرتبط با منطقه جغرافیایی شما باعث میشود که بهطور طبیعی بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و کاربران محلی را جذب کنید. برای تحلیل جامع، باید مراحل مختلفی را طی کنید و از ابزارهای مناسب بهره ببرید. در ادامه، توضیحات کاملی برای ارزیابی موفقیت در اینستاگرام ارائه میدهیم.
یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام که بسیار متداول است، سفارش به پیجهای عمومی است. تبلیغات در این پیجها معمولا نسبت به روشهای دیگر هزینه مناسبتری دارد. اگر پیجهایی که به آنها سفارش تبلیغ میدهید را به درستی انتخاب کنید، میتوانید بازدهی خوبی از کمپین بگیرید. تبلیغات گسترده در اینستاگرام با ارائه این امکانات و ویژگیها، به کسب و کارها اجازه میدهد تا به نتایج مؤثرتری در تبلیغ و ترویج محصولات و خدمات خود دست یابند و رشد و توسعه بیشتری را تجربه کنند. استوریها یکی از ابزارهای محبوب اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرامی هستند و تبلیغات از طریق استوریها هم میتوانند به کاربران نمایش داده شوند. استوریها به عنوان محتواهای کوتاه موقتی، فرصتی مناسب برای انتشار تخصصی و جذاب تبلیغات فراهم میکنند.
به جای این کار، هنگامی که کسی برایتان نظر میگذارد یا برند شما را منشن میکند برای پاسخ دادن به وی وقت بگذارید و مطمئن باشید که پاداش این تعامل را دریافت خواهید کرد. روشهای مختلفی برای تبلیغات در فضای اینستاگرام وجود دارد که برخی از آنها صرفا پول و زمانتان را هدر میدهند اما بعضی از این روشها واقعا موثر هستند و قدرت و کارایی خود را به اثبات رساندهاند. کافی است با صرف کمی زمان درمورد آنها مطالعه کنید تا در نهایت بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید. آنها به راحتی تفاوت تبلیغات واقعی را با تبلیغات اغراق شده و غیرواقعی تشخیص میدهند.
سازگاری، تحقیق، و آزمون و خطا، همگی در یک استراتژی بازاریابی موفق نقش دارند. با این حال، هر حضور در اینستاگرام برای افزایش دسترسی برند و تعامل با مخاطبان هدف شما بهتر از عدم حضور در اینستاگرام است. از تبلیغات چاپی و تلویزیونی گرفته تا شبکههای اجتماعی؛ بدیهی است که این بستر، فرصتهای بیشماری برای معرفی و متمایز کردن برند شما ارائه میدهد. اگر میخواهید مخاطبانتان را جذب کنید، احساساتشان را هدف قرار دهید و آنها را به خرید تشویق کنید.
دستمزد اینفلوئنسرها به عوامل مختلفی مثل تعداد فالوورها، میزان مشارکت آنها، سطح محبوبیت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. اینستاگرام پتانسیل بازاریابی منحصر به فردی را ارائه می دهد که در آن کاربران دوست دارند با برندها ارتباط برقرار کنند. به عبارت دیگر، احتمالاً مخاطبان هدف شما از قبل به دنبال شرکت شما در اینستاگرام هستند. رسانه های اجتماعی و اینستاگرام فرصت های بزرگی را برای رشد کسب و کار فراهم می کنند. اینستاگرام در حال حاضر بیش از 2.35 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال 2.5 به بیش از 2023 میلیارد کاربر برسد.
برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، آزمایش کردن است .نسبت به کسب و کار و مخاطب های خود باید تصمیم بگیرید که چه مواقعی آنها بیشتر از Instagram استفاده میکنند. این سبک از بازاریابی به این صورت است، افرادی که در این پلتفرم فعال و معروف هستند برای کسب و کارها در ازای مبلغی اقدام به تبلیغ میکنند. با خرید بازدید اینستاگرام از سیستم سلکتک برای بهبود آمار ویو پست ها اقدام کنید تا پیج شما در نگاه کاربران فعال نشان داده شود و بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.
بهکارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کمهزینه برای افزایش آگاهی از برند است. در کنار مبادله و پیدایش ارز، تبلیغات نیز یکی از قدیمیترین اقداماتی است که در دنیای تجارت صورت گرفت؛ چرا که به محض ظهور محصولات و خدمات، نیاز به شناساندن آنها هم به وجود آمد. بسیاری از افراد بر این باورند که اولین تبلیغ مربوط به یک پاپیروس در 3 هزار سال قبل از میلاد در مصر است. برخی دیگر نیز شروع تبلیغات را بعد از اختراع دستگاه چاپ توسط گوتنبرگ در سال 1450 میلادی میدانند.
این استراتژی به برندهای کوچک این امکان را میدهد که با حداقل هزینه محتوای جذاب و معتبر ایجاد کنند. شما میتوانید برای قرار دادن محتوای خود در فیدهای کاربران اینستاگرام، هزینه پرداخت کنید. محتوای تبلیغاتی شبیه پستهای معمولی است و در برخی از تبلیغات کنار آن نوشته میشود که محتوای تبلیغاتی است.
برای موفقیت در اینستاگرام باید کمپین بازاریابی قوی ایجاد کنید و یا در یک کمپین بازاریابی شرکت کنید. علاوه بر این شما باید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را در حین اجرا ویرایش و بهینه کنید! اگر تازه با تبلیغات اینستاگرام شروع می کنید ، تبلیغات خود را به مدیریت اینستاگرام حرفه ای بسپارید تا متناسب با نیازهای شما عمل کند. هدف گذاری تبلیغات اینستاگرام تلاش برای یافتن بهترین فرد برای بازدید از تبلیغات شماست. برای مثال اگر جوراب های جالب با طرح های خاصی را می فروشید ، سعی کنید افرادی را که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کنند هدف قرار دهید. از آنجا که اینستاگرام انواع مختلف تبلیغاتی از جمله پستهای تصویری، ویدئویی، استوریها و آگهیهای متنی را ارائه میدهد، باید نوع تبلیغ مناسب با هدف و مخاطبان آن را انتخاب کنید.
خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متعددی ارائه میدهد که به کمک آنها میتوان تبلیغات را بهینه و مؤثرتر کرد. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین محتوای بصری شما باید جذاب، باکیفیت و متناسب با پیام برند باشد. محتوای بصری اولین چیزی است که کاربران را جذب میکند، بنابراین باید روی عکسها و ویدیوهای با کیفیت تمرکز کنید. در دنیای امروزی، شبکههای اجتماعی نقش پررنگی در زندگی مردم ایفا میکنند و در این میان، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین پلتفرمها، بستری ایدهآل برای کسبوکارها و برندها فراهم کرده است. قدم بعدی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام به بهینهسازی و انتخاب زمان تبلیغ اختصاص یافته و باید درباره اینکه چه زمانی برای نمایش تبلیغ مناسب است، تصمیم بگیرید.
این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. گوگل و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی دربارهی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیدهاند ارائه میکنند. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود.
به این ترتیب میتوانید آنها را به فضای دیگری از فروشگاه خود ببرید که در آنجا با تصاویر و محصولات بیشتری مواجه میشوند. حالا شانس اینکه مشتری در مواجه با آن همه محصول یا خدمات خریدی انجام دهد بسیار بالاتر میرود. از طرفی، لینک خرید شما احتمالا در سایت یا اپلیکیشن شما قرار دارد و مشتری با قرار گرفتن در مقابل درگاه پرداخت بیشتر برای خرید راغب میشود. بخشی از اینستاگرام که این اطلاعات مفید را در اختیارتان قرار میدهد، Insight است. در این بخش میتوانید ببینید کدام پست شما بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، ذخیره شده یا به اشتراک گذاشته شده است. میزان فالو یا آنفالو شدن پیج هم از دیگر اطلاعاتی است که اینستاگرام در اختیار پیجهای بیزینس قرار میدهد.
این کمپین باید شامل محتوای جذاب و متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد. با این ویژگی ها، شما می توانید مخاطبان را بر اساس عوامل مختلفی مانند فرهنگ، جنسیت، زبان، سن و علاقه مندی ها انتخاب کنید. با استفاده از این نکته آموزش تبلیغ در اینستاگرام، تعداد کلیک ها بر روی پست خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید؛ زیرا تبلیغات شما به افرادی ارسال می شود که به احتمال زیاد به کسب و کار شما علاقه مندند. هیچ چیز به اندازه شناسایی مخاطبین هدف برای آموزش تبلیغ در اینستاگرام اهمیت ندارد.
سایت منبع