این کار توسط دیگر مکان های معتبر در اینترنت (صفحات سایت ،سایت ها،افراد وغیره )ویا به وب سایت شما پیوند داده یا تبیلغ می کند وبه طورموثری کیفیت سایت را تایید می کند. بدیهی است که رباتهای گوگل میتوانند متوجه شوند این بک لینکها تا چه حد واقعی و با کیفیت هستند مثلاً اگر وب سایتی به صورت گسترده مشغول به ایجاد لینک برای سایتهای دیگر باشد، این موضوع توسط گوگل کشف شده و هر دو طرف را جریمه میکند. در این بین مهمترین کاری که میتوان در راستای سئو خارجی انجام داد، لینک سازی و در واقع گرفتن بک لینک از وبسایتهای دیگر است. سئو خارجی سایت (که سئو خارج از صفحه نیز نامیده میشود) به اقداماتی گفته میشود که در بیرون از وب سایت خود انجام میدهید تا بر روی رتبهبندی صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تاثیر بگذارید. OFF PAGE SEO در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایتهای دیگر به سایت شما اشاره میکنند) متمرکز میشود سپس با استفاده از روشهایی که در خارج از وب سایت انجام میشود به بهینهسازی موتور جستجو میپردازد.

با این مقاله از سلسله مقالات آموزش سئو همراه ما باشید. لینکهای خود ساخته با شیوههایی مانند اضافه کردن بک لینک در یک دایرکتوری آنلاین، انجمن، قسمت نظرات وبلاگ یا خبرگزاری صورت میپذیرد که همراه با یک متن لنگر بهینه منتشر میشود. به عبارتی دیگر؛ نتیجه اول گوگل به صورت ارگانیک و عاری از Rich snippet ها نسبت به نتیجه 3 همراه با Rich snippet کلیک کمتری دارد! با استفاده از بازاریابی شبکههای اجتماعی و یا قرار دادن لینک مطالب وبسایت در هر یک از شبکههای اجتماعی میتوان ترافیک وبسایت را افزایش داد. OFF PAGE SEO ، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام میشود؛ این شامل تمام چیزهایی است که میتواند در بدست آوردن رتبهبندی بالای سایت شما کمک کند. سرویس های محبوب در سئو اعم از تولید محتوا، ساختارسازی مناسب سایت، ایجاد متا تگ های موثر، تدوین استراتژی سئو، مشاوره در خصوص نحوه انجام سئوی وب سایت، سئوی خارجی و داخلی، لینک سازی داخلی و خارجی، خدمات مربوط به سئوی محلی یا لوکال سئو، تولید محتوای گرافیکی و ویدئویی جزء مهمترین بخش های خدمات سئو محسوب می شوند.

تصاویر و نوشتن تگ alt برای آن ها: همه ما خوب می دانیم که استفاده از تصاویر مرتبط بین محتوا مورد نظر می تواند به فهم و درک بهتر کاربر کمک کند. برای بهبود تاریخچه فعالیت سایت خود، می توانید تمامی اقدامات مربوط به سئو خارجی و استاندارد های آن را به بهترین شکل رعایت کنید با این تفاوت که فاکتور زمان در آن تاثیر بسزایی دارد. برای مثال لینکی که یک بلاگر غذا در رابطه با محصولات زراعی مورد علاقه خود میدهد، لینکی طبیعی است. اعتبار یا همان آتوریتی، وازه ای است که مفهوم خود را به خوبی توضیح می دهد. این الگوریتم ها در واقع برای مقابله با روش هایی از سئو سیاه مانند PBN مطرح می شوند، و گوگل ممکن است هر زمان متوجه شود که شما از طریق PBN به سایت خود لینک دهی می کنید. برخی از مواردی که در پائین آورده شده است را در مقالۀ راه اندازی کمپین لینک بیلدینگ آموخته اید، بنابراین برای آنکه از اتلاف وقت شما عزیزان جلوگیری کنیم، در این فصل موارد گفته نشده را برایتان توضیح می دهیم. به عنوان مثال اگر تمام انکرتکست یکی از صفحات شما فقط کلمه کلیدی باشد، این امکان وجود دارد که توسط الگوریتم پنگوئن جریمه شوید.

اگر در آخرین بررسی خود متوجه شدهاید، لینک ارزشمندی از بین رفته است، به وب سایت لینک دهنده، پیام دهید و دلیل آن را جویا شوید. در حالی که الگوریتم کامل را کهGoogleبرای رتبه بندی محتوا واصول طراحی محتوا و نکات طراحی وب سایت استفاده می کند نمیدانید ،باید بدانید که دادههایی که از عوامل رتبه بندی موتور جستجوگر نشان میدهد که عوامل وابسته به سایت های مرتبط خارج از سایت ویا به بیانی سئو آف پیج بیش از 30 درصد از وزن عامل رتبه بندی را شامل میشود. بنابراین براساس استراتژی های برتر سئو سایت باید به شدت به تولید محتوا براساس الگوریتم های سئو اهمیت بدهید و سپس به خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی فکر کنید. چگونه سئو خارجی سایت را انجام دهیم؟ سوال: آیا شما سئو هم قبول می کنید؟ با این حال این امر هم تایید می کند که بهتر است پکیج های بک لینک ها حتما و حتما سه ماهه خریداری نمایید.

من خودم ۷۵۰۰ دلار به این شرکت پرداخت کرده ام و می توانم قاطعانه بهتان بگویم که یک سرویس عالی است. اگر لینک در صفحه ای که تعداد بسیار زیاد و غیر معمولی لینک خارجی در آن قرار دارد، ساخته شود،موثر نخواهد بود. در حالی که الگوریتمهای جستجو و عوامل رتبهبندی دائماً در حال تغییر هستند اما تمامی جامعه سئو بر این متفق است که ارتباط، اعتماد و قدرت که حاصل سئوی خارج از سایت هستند هنوز نقش عمدهای را در قابلیت رتبهبندی یک سایت ایفا میکنند. در حالی که الگوریتم کاملی که گوگل از طریق آن عمل رتبهبندی محتوا را انجام میدهد به خوبی نمیشناسیم، مطالعات دادهای بر روی عوامل رتبهبندی موتور جستجو نشان داده است که عوامل مربوط به سئو خارجی سایت بیش از ۵۰% درصد از وزن عوامل رتبهبندی را به دوش میکشند. الگوریتم پنگوئن برای تعیین سلامت لینک سازی شما از روشهای مختلفی بهره میبرد. بک لینک دیگر برای سئو موثر نیست ؟ در واقع هر کاری که در بیرون از سایت جهت بهینه سازی سایت صورت گیرد در زمرهی سئو خارجی درمیآید. صرف نظر از اینکه لینکها چگونه کسب شدهاند، آنهایی که برای به کار بردن در سئو بهتر هستند که از لینک اکوییتی عبور میکنند.

چگونه یک سئو آف پیج موفق داشته باشیم ؟ همه از نکات یک آف پیج موفق است ! این شامل تشویق مشتریان به لینک کردن وب سایت شما (تبادل لینک) یا درخواست از مخاطبانتان برای به اشتراک گذاری محتوایتان است. یک وب سایت باید از نظر شکارچیان و در هنگام بررسی دستی، قابل اعتماد به نظر برسد، بنابراین مدتی را صرف ایجاد محتوا کنید. به همین منظور شما نباید تنها به سایت اصلی خود لینک دهی کنید. ” است ، از آن به عنوان لینک ثابت استفاده کنید ، اما اگر این چیزی باشد که به طور معمول نمی توانید با وردپرس ” ایجاد کنید مانند یک فایل “.html” ، می توانید از افزونه Custom Permalinks استفاده کنید تا به شما این امکان را بدهد. بنابراین علت وجود واژهی «خارجی» در اصطلاح سئو خارجی این است که این اصول سئو در خارج از سایت صورت میگیرند. قبلاً در ماهان سرور به بک لینک پرداختهام و گفتهام که بک لینک در صورتی میتواند موجب بهینه سازی سایت شود که صحیح و اصولی صورت گرفته باشد. و ما هرکار کوچکی که خارج از سایت برای سایتمان انجام میدهیم میتواند تاثیرات بزرگی در رنک سایت و در نهایت رنک محتوای ما داشته باشد.

ایندکسر