کششهای کار از خانه Kayla Itsines | تناسب اندام POPSUGAR


چه ساعاتی را از لپ تاپ خود بر روی کاناپه یا صندلی آشپزخانه که به طور قطع از استانداردهای ارگونومیک مطابقت ندارد بگذرانید ، کار در خانه می تواند بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد.

اگر احساس تنش یا التهاب می کنید ، می توانید کمی استراحت کنید و در وسط روز کشیده شوید. در پست اخیر اینستاگرام ، Kayla Icines ، خالق عرق ، توضیح داد که وقتی از خانه کار می کنید ، “حرکت دوست شماست.”

او نوشت: “وقتی بیش از حد طولانی می نشینم ، احساس می کنم خیلی خسته شده ام.” “متوجه شدم که وقتی بلند می شوم و پیاده روی سریع می کنم یا بدنم را می کشم ، انرژی ام بسیار بیشتر است.”

در ویدئوی همراه ، Itines چند بخش ساده را نشان می دهد که به فضای زیادی احتیاج ندارند و می توانند به راحتی به یک استراحت ناهار رانده شوند.

کل سکانس کمتر از 10 دقیقه به طول می انجامد و بسیار کارآمدتر از استراق سمع استوری های اینستاگرام در طول تعطیلات است. حرکات زیر را همراه با دستورالعمل های مربوط به مدت زمان نگه داشتن هر کشش مشاهده کنید.

Itines پیشنهاد می کند که دو مجموعه تهیه کنید. به یاد داشته باشید که به بدن خود گوش دهید و در صورت احساس درد متوقف شوید!

  • فر – 30 ثانیه
  • Lats – 40 ثانیه ، 20 ثانیه در هر طرف
  • ایستاده چهار گوش – 40 ثانیه ، 20 ثانیه به پهلو
  • Glute – 40 ثانیه ، 20 ثانیه در هر طرف
  • گیرنده ها – 30 ثانیه
  • خم کننده های ران – 40 ثانیه ، 20 ثانیه در هر طرف

برای اطلاعات بیشتر در مورد سلامتی و سلامتی ، نکته ها و اخبار اینجا را کلیک کنید.




منبع: windows-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>