چگونه یوگا در استراحت های ناهار به من کمک می کند تا روی کار تمرکز کنم



آسان است و کاملاً قابل درک است که احساس حواس پرتی کنید – و به طور کلی خسته باشید – در حال حاضر ، و وقتی استرس تعطیلات و نگرانی های ایمنی را به لیست اضافه می کنید ، قدرت تمام وقت در کار گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد.

برای من ، وقتی که از خانه کار می کنم ، کاهش بعد از ظهر من بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد. در تلاش برای پاک کردن ذهنیت از اضطراب ، افزایش تمرکز و انرژی و کشش سفتی دردناک در مفاصل ، من ناهار خود را در اینستاگرام جایگزین توالی های یوگا کردم.

فقط 10 دقیقه (اگر بتوانم آن را ذخیره کنم 20 کلاک) کاملاً در حال تغییر بازی است و به من کمک می کند تا دوباره روی وظایف لیست کارهای خود تمرکز کنم و استرس جسمی را کنار بگذارم.

قبل از اینکه اقدامات قفل گذاری انجام شود و کار من به داخل آپارتمان من منتقل شود ، من معمولاً سعی می کردم در طول ناهار در اطراف بلوک قدم بزنم یا حداقل برای تهیه سالاد در مکانی نزدیک بروم تا آن را بیرون بیاورم. پیاده روی های کوتاه به افزایش گردش خون کمک می کند ، روحیه ام را بالا می برد و روحیه ام را تغییر می دهد.

ملافه های خود را بیرون بیاورید و از طریق یک دنباله سریع سلام به گاوهای خورشید یا گربه قبل از شکستن غذا کار کنید ، همان کار را می کند ، در حالی که به من امکان می دهد با نفس خود ارتباط برقرار کنم.

و این دم و بازدم عمیق ، به خصوص هنگامی که جریان آهسته ای را دنبال می کنم ، برای یک هدف ذهنی بسیار مثبت نیز در خدمت من است.

من نه تنها هنگام غذا خوردن احساس حضور بیشتری می کنم (که به من اجازه می دهد از ناهار خوشمزه ام حتی بیشتر لذت ببرم) ، بلکه ذهنم نیز کند می شود. وقتی دوباره پشت میزم می نشینم (یا ، بیایید صادقانه بگویم ، روی کاناپه) ، می توانم پروژه هایم را بدون اینکه خیلی خسته شوم اولویت بندی کنم.

گاهی اوقات برای آرام شدن ، پاک کردن همه سر و صدا و بیرون آوردن احساس دلسردکننده از صندوق پستی شلوغ فقط کمی حرکت لازم است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سلامتی و سلامتی ، نکته ها و اخبار اینجا را کلیک کنید.

منبع تصویر: گتی ایماژ / Young777




منبع: windows-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>