خوب تر میباشد شنا را از فاصله و زمانه قلیل شروع کنید و آن گاه بهتدریج مسافت و مدت روزگار آن را ارتقاء دهید. زمانی که می خواهید مربی به جهت خود گزینش نمایید خوبتر هست به سوابق ، نوع بازخورد و شنا آموزانی که رشد داده است دقت نمائید . ممکن است بدون چاره باشید از ساحل دور شوید اما خوب تر میباشد ابتدا خود را از جریان قطع کنید. آن ها را بالای سر خویش بگذارید و آنها را سریع به سمت خود بکشید. یک دست را از آب خارج بیاورید تا به جلو برسید، آنگاه آن را به عقب بر گردانید و از دست خودتان استفاده نمایید تا آب را پشت سر بگذارید. در همین وضعیت پشت شما از آب خارج خواهد آمد و تن شما به سمت کف استخر خواهد بود.این حرکت را تا وقتی که قوی به حبس نفس هسیتد ادامه بدهید و بعد استراحت نمائید. کلیدی حیرت زده شدن و ترسیدن حالت تان بدتر می شود. اما به جهت چیره شدن و یاد گرفتن بنیادی این ورزش ابتدا می بایست بدانید شنا چیست. شنا یک خط مش عالی برای تناسب اندام، کمتر وزن و قوی شدن ماهیچهها است. تمام تن ریلاکس بوده و سر درون آب است. شما میتوانید زانو ها را نیز یه خرده خم نمایید تا ریلاکس قرار گیرند. به شما کمک مینماید که بر روی حرکت مفصل لگن و رانها بهجای زانوها تمرکز نمایید و پا زدن در آب را بهبود ببخشید. همین عمل عضله‌ها را گرم می‌کند و سبب می‌شود بدنتان بعداً دچار درد حلقه شنا کودک نشود. پوشک استخری از ورود مدفوع و ادرار به باطن استخر جلوگیری میکند. بهترین پوشک نیز نمیتواند باعث عدم ورود باکتری به آب شود. در این نوشته دارای تعدادی اورجینال مفید آشنا میشوید که رعایتشان باعث می‌شود بتوانید در شنای طولانی احاطه و مهارت بیشتری پیدا کنید و از شنایتان اکثر لذت ببرید. وقتی برای اولین بار یاد می گیرید که چطور شنا نمایید ، به آب خیلی عمیق نروید که بتوانید در آن بایستید. قبل از آغاز شنا، عملکرد نمایید اصلی اصول اولیهٔ آن آشنا گردید و در رخ قابلیت در یک باشگاه یا این که دورۀ آموزشی کمپانی کنید.ا گر می خواهید به بضاعت و توان شنای طولانی دست پیدا کنید و پس از مدتی بتوانید ۱۰۰۰ متر شنا کنید، این مطلب را بخوانید و مطابق روشهای پیشنهادی آن تمرین را شروع کنید. برای اشخاصی که هر دسته نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همینطور راهنمایی در گزینه چگونگی استعمال از حلقه شناور بادی ، شما شاید می توانید با ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر