[ad_1]

ایالات متحده آمریکا ، تگزاس ، آستین

امسال کار جدیدی را در شرکتی شروع کردم که یک گروه مراقبه صبحگاهی را ارائه می داد. من همیشه دوست داشتم مراقبه را امتحان کنم و به نظر می رسید که بین تاریخ شروع 2 ژانویه و ماموریت کاملا متمرکز شرکت ، فرصت مناسب برای مراقبه در مورد وضوح سال نو ام باشد. من ساعت 8:15 صبح در یک مکان مشترک با گروه کوچکی از مردم ملاقات می کردم ، روی بالش می نشستم و مراقبه های مدیتیشن را گوش می دادم ، چه از طرف رهبر گروه و چه از طرف Headspace.

از این وحشت کردم. من به همه چیز تمرکز کردم جز مراقبه: لیست کارهایم در آن روز ، اسامی و چهره افراد گروه ، آنچه که پوشیده بودم ، آیا ایمن است که ناهار خود را برای 15 دقیقه دیگر در کیفم بگذارم – لیست ادامه دارد . وقتی ما در ماه مارس کار از راه دور را شروع کردیم ، سعی کردم این روش مدیتیشن را در خانه ادامه دهم ، فکر می کنم شاید مشکل در مراقبت در مطب باشد. همه کسانی که ملاقات کردم فوق العاده بودند ، اما به عنوان یکی از جوانترین افراد شرکت ، همیشه کمی اعتماد به نفس داشتم. علاوه بر این ، من همیشه صبح هایم را با یک جلسه کوتاه یوگا آغاز می کنم و پایان دادن به آن با مراقبه طبیعی به نظر می رسید.

من تصمیم گرفتم که به جای نگرانی ، این انرژی را با تأیید مثبت هدایت کنم.

همانطور که مشخص شد ، مراقبه به طور کلی برای من مناسب نیست ، چه در دفتر باشم و چه در اتاق خودم. من یک مغز مضطرب دارم ، همیشه روشن ، و وقتی که باید ساکت باشد ، همیشه خودم را در یک طوفان مغزی ، برنامه ریزی ، آماده سازی ، نگران کننده می بینم – و نگرانی های زیادی امسال وجود دارد. فضایی که من برای مدیتیشن انتخاب کردم اصلاً تغییری در آن ایجاد نکرد.

بخشهایی از تمرین بود که من از آنها لذت می بردم – یعنی یک دقیقه وقت برای مراقبت و تأمل درباره روزم ، حتی اگر توجه به لیست کارهای من و برنامه حمله مربوطه من معطوف باشد. من تصمیم گرفتم که به جای نگرانی ، این انرژی را با تأیید مثبت هدایت کنم.

من با ایده تصدیقات از طریق یوگا و تأثیرات دیگر آشنا بودم ، اما خودم هرگز آنها را امتحان نکرده بودم. تأیید می تواند هر چیزی باشد که شما بخواهید باشد: تشخیص حال یا تعهد به چیزی در آینده. ایده این است که با ضبط هر روز چیزی ، می توانید آن را در واقعیت ضبط کنید – نه به معنای واقعی کلمه ، بلکه با هدایت افکار و انرژی خود به سمت آن هدف. (آیا هنوز هم به نظر می رسد uuuuu؟ قول می دهم ، آنها به طور جدی قدرتمند هستند.)

قسمت ساده روزمره ، ضبط آنها هر روز است. قسمت سخت آنها را تشکیل می دهد. وقتی مجبور می شویم چیزهای خوبی درباره خودمان بگوییم ، غالباً ضرر می کنیم. (من می دانم که هستم.) در میان عدم اطمینان زیاد ، ترجیح دادم به جای اعتماد به آینده که دنیای ناشناخته ها را در طی یک بیماری همه گیر ایجاد می کند ، به ایجاد اعتماد به نفس در زمان حال خود توجه کنم. آنچه بیشتر به من کمک کرد شناسایی مناطق عدم اطمینان – مناطقی که مغز من را بارها و بارها سنجاق می کند – و خنثی کردن آنها با چیزی که می دانستم درست است. به عنوان مثال ، به عنوان فردی که همیشه در هر تعامل شخصی من تجدید نظر می کند ، یکی از گفته های من این بود: “من در رابطه خود اطمینان و اطمینان دارم.”

آنها طی این سالها کمی جابجا شده اند و من موارد جدیدی را که نیاز داشتم اضافه و حذف کردم ، اما لیست اصلی من پنج است. آنها بر تأیید توانایی ها ، هوش و بهترین ویژگی های من متمرکز هستند – و به من یادآوری می کنند که روی چیزهایی کار کنم که دوست دارم آنها را بهبود بخشم. (جمله دیگر این است: “من به گذشته نمی پردازم.”) آنها همچنین به من یادآوری می کنند که در هر تعامل به این بهترین ویژگی ها وفادار بمانم: “من مهربان هستم”.

این روش کوتاه است – بسته به مدت اظهارات شما کمتر از پنج دقیقه است – اما مهم است که به آن زمان اختصاص دهید. اگرچه اجازه می دهد ادعاهای شما بی مورد انجام شود ، اما من فهمیدم که استفاده از بهترین دست خط و گفتن بلند آنها به من کمک می کند تا در مورد وزن آنها مراقب باشم. شاید مراقبه برای من نبود ، اما از این که من را به سمت تأییدات سوق داد متشکرم ، زیرا تمرکز روی پنج جمله ساده به مهمترین کاری که برای شروع روزم انجام می دهم تبدیل شده است. این به من کمک می کند تا نه تنها بر روی لیست کارها ، بلکه توانایی ها ، خودکارآمدی و قدرت شخصی برای تسخیر آن تمرکز کنم.



[ad_2]

منبع: windows-news.ir