[ad_1]

از بستن کفش گرفته تا بالا رفتن از پله ها گرفته تا بازی با حیوان خانگی ، تحرک کمر نقشی اساسی در زندگی روزمره شما بازی می کند ، که می توانید آن را بدیهی بدانید. طبق گفته دکتر برد ویتلی ، PT ، DPT ، از درمان های سفارشی سن دیگو ، اینها تنها چند مورد از بسیاری از راههای متحرک سازی کمر در فعالیتهای اصلی است.

علاوه بر این ، “دکتر ویتلی می گوید:” محدودیت های تحرک ستون فقرات کمر می تواند منجر به جبران خسارت در جای دیگر شود و یا حتی به مشکلات دژنراتیو کمک کند “. جبران در ستون فقرات قفسه سینه یا کمربند ران نیز می تواند به کمردرد منجر شود.

در یک ویدیوی اخیر در صفحه اینستاگرام درمان های سفارشی ، دکتر ویتلی چهار حرکت مبتنی بر خم شدن و چرخش را نشان داد که برای کمک به بهبود تحرک کمر و جلوگیری از این عوارض جانبی منفی طراحی شده است.

عنوان این نشریه توصیه می کند 10 تکرار از هر تمرین را در هر طرف انجام دهید و با تمرینات قدرتی روال را تکمیل کنید. دکتر ویتلی تمریناتی را با هدف گروه های خاص عضلانی ارائه می دهد ، مانند کوهنوردان دارای تخته های بلند و کوهستانی برای هسته عمیق شما ، سوپرمن مستعد برای الاستنرهای ستون فقرات ، و عقب گرد برای گلوت ها.

مثل همیشه ، حتما به بدن خود گوش فرا دهید و اگر احساس درد می کنید ، جلوی آن را بگیرید.

  • سوئیچ های باسن
  • شکل 4 چرخش کمر
  • دو زانو به سینه
  • عقرب دراز کشید

برای اطلاعات بیشتر در مورد سلامتی و سلامتی ، نکته ها و اخبار اینجا را کلیک کنید.



[ad_2]

منبع: windows-news.ir