مرور برنامه مدیتیشن متمرکز بر بدن ساحل “رفع فشار”


حدود دو سال است که سعی می کنم مراقبم باشم. تقریباً مطمئن بودم که خودم هم دوست دارم ، زیرا تصور می کردم مراقبه شبیه احساسی آرام و منطقه ای است که بعد از یوگا وقتی در ساواسانا کاملاً متمرکز و آرام دراز می کشم ، احساس می کنم. اما تا زمانی که خیلی تحت فشار و اضطراب بودم – به دلیل همه گیری ، انتخابات ، مشکلات بهداشتی شخصی ، نتوانستم پشت سر بگذارم و آن را امتحان کنم. صادقانه انتخاب کنید – که من در واقع به آخرین تلاش برای یافتن آرامش در جایی متوسل شدم.

هرگز تصور نمی کردم که آن را با Beachbody پیدا کنم ، مارکی که از طریق برنامه های آموزشی با شدت بالا می شناختم. جنون (اولین عشق من وقتی صحبت از برنامه های تناسب اندام می شود) و Morning Meltdown 100. اما Beachbody به من فرصتی داد تا برنامه مراقبه سه هفته ای جدید خود را امتحان کنم و با دانستن اینکه برنامه خاصی مرا در مسیر خود قرار می دهد ، Airpod های یک شب را روی زمین قرار دادم. در اتاق خوابم و شروع به بازی کردم. این چطور پیش رفته است.

برنامه استرس Beachbody چیست؟

Unstress ، برنامه مدیتیشن Beachbody (در Beachbody On Demand در دسترس است ؛ 39 دلار به مدت سه ماه) ، یک برنامه سه هفته ای است که با یک مراقبه 10 دقیقه ای هدایت شده در روز انجام می شود. هر مراقبه توسط معلمی متفاوت هدایت می شود و تمرکز متفاوتی دارد ، از جمله سکوت و سکون در داخل ، پرورش قدرشناسی ، مثبت اندیشی صبح و اسکن بدن ، مورد علاقه های شخصی من.

هر ویدئو با معرفی مختصر Suze Yalof Schwartz ، بنیانگذار و مدیرعامل Unplug ، یک برنامه مراقبه که برای ایجاد برنامه با Beachbody همکاری می کند ، آغاز می شود. شوارتز به طور خلاصه تمرکز روز را معرفی می کند ، سپس آن را به معلم منتقل می کند ، او شما را به تمرین دعوت می کند و شما را از نظر جسمی تنظیم می کند (نشستن ، دراز کشیدن ، یا هر وضعیتی که توصیه می کنند) هنگامی که مراقبه شروع می شود ، با بستن چشم ، کلیپ یک منظره طبیعی آرامش بخش ، معمولاً یک دریاچه یا اقیانوس محو می شود. موسیقی تونال عمیق در پس زمینه پخش می شود و معلم شما را در مراقبه راهنمایی می کند. هر ویدئو متفاوت است ، اما تمرکز زیادی بر تنفس ، تعیین قصد و احساس در قسمت های مختلف بدن شما است.

بنابراین ، این یک نصب کاملاً ساده است. هر روز بر روی مراقبه بعدی کلیک می کنید (همه آنها با برچسب ، روز 1 تا روز 21) ، می نشینید و غرق می شوید.

برنامه Beachbody Unstress چیست؟

من در واقع این برنامه را دوست داشتم و می گویم “در واقع” زیرا در ابتدا چند نگرانی داشتم. اول ، من فکر کردم که داشتن یک معلم متفاوت هر روز من را آزار می دهد زیرا من عاشق قوام در برنامه تناسب اندامم. من بارها و بارها به همان مربیان و تمرینات برمی گردم. با کمال تعجب ، من همه مدرسان و سبک های مختلف را دوست داشتم. من دوست داشتم که چگونه هر روز تمرکز متفاوتی داشته باشد ، زیرا از دیدن اینکه فردا یا چند روز دیگر روی چه موضوعی تمرکز خواهم کرد هیجان زده شدم. و من هرگز نمی دانستم که هر معلم جدید چگونه خواهد بود ، بنابراین با کنجکاوی وارد هر فیلم شدم.

این من را به مراقبه های خود سوق می دهد. نکته جالب در مورد این برنامه این است که شما می توانید انواع مختلف مراقبه را کشف کنید. در Body Scanning در روز هشتم ، هنگامی که تمرکز خود را از نقاط مختلف بدن حرکت می دهید ، دراز می کشید و از انگشتان پا تا بالای سر خود را شل می کنید. برای مراقبه “In Your Zone” در روز 14 ، یک مربی مدیتیشن که به یک بازیکن NFL تبدیل می شود به شما کمک می کند تا با احساس فیزیکی حرکت آنها در بدن ، قصد خود را تعیین کنید. برای Balance and Flow ، انگار انگشتانتان را روی آب می کشید ، با دستانتان جلو و عقب شنا می کنید.

حتی وقتی سیگنالهای جسمی یکسان هستند (معمولاً می خواهید روی زمین یا روی صندلی بنشینید) ، هر تمرین هدف خاصی دارد. گاهی به دنبال آرامش کامل هستید ، بار دیگر قصد روز را تعیین می کنید ، تنش را کنار می گذارید یا قدردانی می کنید. هدف اصلی “از بین بردن استرس” است ، اما این برنامه به شما نشان می دهد که با چند روش مختلف می توانید این کار را انجام دهید.

چگونه از برنامه مراقبه بدون استرس Beachbody استفاده کردم؟

دوست دارم بیایم اینجا و بگویم که من هر روز یک مدیتیشن انجام می دادم و 21 روز با رنگ تمام کردم ، اما این اتفاق نیفتاد. حدود یک ماه طول کشید تا من این کار را انجام دادم و اینجا و آنجا یک روز مرخصی گرفتم – از قضا چند روز خیلی استرس داشتم که نمی توانم از استرس خودداری کنم.

همچنین مطمئن نبودم که در روز خود حتی از کجا وارد مدیتیشن می شوم. من مدیتیشن را درست قبل از خواب شروع کردم و بگذارید به شما بگویم ، مراقبه روزانه “ابرقدرت: آرام” باعث سرد شدن من شد. فیلم را تمام کردم ، روی تختم خزیدم و بالای پتو افتادم ، چراغ ها هنوز روشن بودند ، صورتم شسته نشده بود ، سپس. من چند روز بعد به صبح ها رفتم که دیدم بسیاری از مراقبه ها صبح تمرکز دارند و این موضوع را بیشتر دوست دارم. بعد از آن واقعاً احساس آرامش و تمرکز بیشتری کردم.

به عنوان یک مبتدی واقعی ، من در مورد پریدن مستقیم با یک برنامه مراقبه سه هفته ای شک داشتم. با این وجود ، من احساس فشار نمی کردم که همه کارها را به طور کامل انجام دهم. منظورم این است که من حتی روش صحیح نشستن برای مراقبه را نمی دانستم ، بنابراین معلمان Unstress را دوست داشتند که به من اطمینان می دادند در صورت لزوم تغییر موقعیت ، خاراندن خارش یا چرخاندن شانه هایم خوب است. هیچ انتظاری وجود ندارد که شما دقیقاً همانطور که باید مدیتیشن کنید ، یا حتی یک روش “درست” برای مدیتیشن وجود دارد. توصیه دیگری که معلمان مرتباً تکرار می کردند این بود که وقتی افکار شما سرگردان است ، فقط به آنها توجه کنید و آنها را به نفس یا قصد خود برگردانید.

این ایده که لازم نیست در مورد از دست دادن تمرکز قضاوت کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را ببینید و سپس برگردید ، در واقع به من کمک کرد تا این برنامه را به پایان برسانم. وقتی روزی را از دست دادم ، سعی کردم از آن شرمنده نباشم. دفعه بعد که دوباره توانستم دوباره به برنامه برگشتم. در پایان هفته اول ، من مشتاقانه منتظر مدیتیشن هر روز صبح و حتی احساس اثرات آن بودم. استرس من با جادو از بین نرفت ، اما احساس می کردم ابزار مدیریتی در دستم است. من قبلاً Unstress را شروع کرده ام زیرا من هیجان زده هستم که می بینم مراقبه های مداومتر حتی می تواند برای من چه کند.




منبع: windows-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>