کسب و امور برای ترقی بایستی روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که می بایست در این راستا انجام دهید این است که یک اسم اینترنتی عالی و جذاب گزینش کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می کنید به جهت کسب و عمل شما منطقی هست و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغات نا آشنا استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 مورد مضاعف اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب تارنما خویش از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و یک‌سری قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت باید از حیث ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، نخست می بایست شیوه فعالیت کلیدی وبسایت خویش را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش کنید که چه برنامه ای به جهت سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت وب سایت و هم برای بهینه سازی سایت برای google اهمیت است. زیرا وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در حیث می گیرد.
به همین استدلال می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که افرادی که از وب سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را فهم و شعور نمایند و همینطور در درجه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها دقیق و مرتبط حساس تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان سعی به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی داده ها کاملی در گزینه کسب و فعالیت خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه نوع کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک متاع است، می بایست تصاویری حیاتی میزان مرغوب بودن خوب به جهت همه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید تمام امور و کارهای انجام شده را دارای جزئیات در وب وبسایت خود قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند اطلاعات کافی در گزینه میزان مرغوب بودن همین تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید دارای ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. تارنما خود را حساس دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به شکل فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته موثر به جهت وب سایت شما این میباشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان نمونه چنانچه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین رقیب خود را در راستا کاری خود و وب سایت او پیدا کنید. همچنین تحلیل نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش به کارگیری کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی وقت ها یک یا دو پاراگراف می تواند قادر باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، اساسی تصویب دیتاها اهمیت در سایت خود، در عمل خود توانا و توانا باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، به این ترتیب می بایست کاغذ مخصوص به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه حساس آن شرکت چه میزان طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک کاغذ داده ها تماس در سایت خویش قرار دهید و تمام دیتاها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را برای به دست آوردن و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اهمیت تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وبسایت به دست آوردن و فعالیت ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس ایمیل و شبکه های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در سایت قرار ندهید، آنها بایستی بتوانند روی آنان کلیک کنند، بنابراین کلیدی کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی تلفن همراه های هوشمند این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و حیاتی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای عبارات اختصاری بی فایده می باشد و وب سایت بدون راهکار معلوم بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحه ها متفاوت سایت خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: حیاتی ما تماس بگیرید یا حساس ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام بسط یک راهکار استراتژیک برای وبسایت خود، می بایست راهی برای تولید یک فراخوان به جهت مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان مضمون‌ است که آنچه مردم دوست دارا هستند در سایت شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به صفحه مورد علاقه خویش در هر کاغذ از سایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خویش بپیوندید، به نشانی اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را بازدید کنید، محصولات خود را مشاهده نمایید و …
شما بایستی اهداف خود را در وب سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور کامل امکانات و دیتاها ضروری را به صورت آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند شبکه های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما می بایست در آن‌ها عضو شوید و کسب و عمل خود را در وب سایت خویش توسعه و گسترش بدهید تا به دست آوردن و کار خویش را گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما مضاعف اثر گذار است. عمل در نتورک های اجتماعی و اکران لینک و پیوند های آن ها در وب وبسایت منجر تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر