[ad_1]

اگرچه تمرینات سریع و پرتحرک مانند دویدن یا دوچرخه سواری می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند ، اما ضروری نیستند! پیاده روی کمتر از 30 دقیقه در روز نوعی ورزش موثر است که به شما در رسیدن به اهداف کمک می کند. این به این دلیل است که نه تنها کالری می سوزاند ، بلکه انجام آن در هر مکانی آسان و ساده است. این بدان معناست که شما به احتمال زیاد به طور مرتب به آن پایبند هستید و سازگاری کلیدی است!

مربی شخصی دارای گواهینامه NASM ، کورتنی میدوز در مصاحبه قبلی با POPSUGAR گفته است که برای کاهش وزن با راه رفتن ، می خواهید مطمئن شوید که ضربان قلب شما به 60 تا 70 درصد حداکثر ضربان قلب شما می رسد (می توانید از ضربان قلب هدف خود در اینجا مطلع شوید). شما باید هفته ای سه تا پنج تمرین داشته باشید و اگر نمی توانید برای پیاده روی به بیرون بروید ، این تمرینات پیاده روی در داخل خانه را امتحان کنید – نیازی به تردمیل نیست!



[ad_2]

منبع: windows-news.ir