غذاهای سرشار از ویتامین C.


اگر به دنبال ماده مغذی ای هستید که از سیستم ایمنی بدن شما پشتیبانی کند ، با التهاب مبارزه کند و حتی پوست شما را با ظرافت بیشتری پیر کند ، باید مقداری ویتامین C دریافت کنید. بله ، این ویتامین که ستاره درخشان مرکبات است ، می تواند وقتی صحبت از حفظ سلامت کلی شما می شود معجزه می کنید. و در حالی که به نظر می رسد ویتامین C دریافت شده از نوشیدن یک قرص در بدن انسان و همچنین شکل طبیعی موجود در غذا جذب و جذب می شود ، دریافت دوز روزانه C از رژیم غذایی به جای مکمل اغلب در جامعه پزشکی ترجیح داده می شود.

چرا؟ مکمل فقط این ماده مغذی را تأمین می کند. خوردن غذاهای کامل (مانند پرتقال) نه تنها شما را با ویتامین C تقویت می کند ، بلکه بدن شما را با ویتامین ها ، مواد معدنی ، مواد مغذی گیاهی ، فیبر و ترکیبات مفیدی پر می کند که نقش بیشتری در حفظ سلامتی شما دارند. علاوه بر این ، ویتامین C در رژیم غذایی با کاهش بروز بسیاری از بیماری های مزمن مرتبط است. و شاید مهمتر از همه ، آیا لقمه آبدار پرتقال بسیار لذتبخش تر از بلعیدن هر روز قرص اسب نیست؟ در اینجا 12 ماده غذایی وجود دارد ، از جمله میوه های مرکبات خوشمزه که می توانند به شما کمک کنند تا از ویتامین C پر شوید.




منبع: windows-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>