مهم فعال شدن تمام گروه های عضلانی مهم در تن در حین انجام ایکس بادی، انقباض عضلانی نسبتاً ۱۵۰ برابر بخش اعظم از انقباض عضلانی در تمرینات ورزشی سنتی می باشد. ۳. از دیگر اثرات سودبخش ورزش در باشگاه ایکس بادی vipfit معالجه کمردرد مباشد، از آنجایی که عضله‌ها کمر در دسترس نبوده و جنبوجوش کمتری دارا هستند براین اساس تمرینات برای تقویت همین ماهیچه‌ها اندکی سخت میباشد ولی اصلی امداد این ورزش این سختی به راحتی برطرف کردن گشته و موجب تقویت ماهیچه ها کمر و لگن خواهد شد. این آچار با وزن خوب 3.2 کیلو گرم بوده که راحتی حمل می شود. ایکس بادی متدی ایده ال به جهت تغییر و تحول رژیم غذایی و کمتر اثرگذار وزن خواهد بود. اجرای این ورزش برای این مجموعه از افراد خیر فقط منجر بازگشت به وزن قبل از عصر حاملگی می باشد بساکه سبب رسیدن به تناسب اندام مناسب خواهد شد که همگی اینها به خاطر اجرای فعالیتهای هوازی و مضاعف شدن سوختوساز بدن و ارتقای میزان صرف انرژی خواهد بود. در ادامه توضیح مختصری از طرز فعالیت ای ام اس داده خواهد شد. ما ۲ جلسه تمرین ۲۰ دقیقه ای در هفته را توصیه می کنیم. در تمرین های سنتی ۶ تا ۸ هفته زمان میبرد تا مسیرهای عصبی یک اتصال آگاهانه برای هدفمند کردن عضلات و جذب اثر حرکات ساخت شوند اا در ایکس بادی پیام الکتریکی به طور طبیعی به وسیله مغز از طرز سیستم عصبی مرکزی به عضله ایکس بادی در زاهدان منتقل می شود. فقط ۲ تا ۳ دفعه ۲۰ دقیقه ای در هفته به عبارتی عاقبت ۶ تا ۹ ساعت ورزش در باشگاه بدنسازی را می دهد. ولی در ایکس بادی علاوه بر زود بازده بودن نتایج، وقت کمی از فرد گرفته می شود (۲۰ دقیقه). همینطور حیاتی اعتنا به اینکه در همین طریق در مقایسه دارای طریق های سنتی و بدنسازی از وزنه های سنگین به کار گیری نمی شود شخص کاهش مبتلا آسیب دیدگی می شود. حیاتی محدود نمودن جلسات ایکس بادی به جلسات ۲۰ دقیقه ای، داشتن حداقل عصر استراحت دو روزه میان جلسات و داشتن مربی اختصاصی به جهت ارزیابی وضعیت بدنی هر شخص می قدرت ورزشی عالی و سوای عوارض داشت. راهکارهای ایکس بادی همگی معادلات را عوض کرده است، فرقی ندارد ورزشکار حرفه ای باشید یاتا به هم اکنون به هر عاملی از ورزش بدور بوده اید این شیوه کمک میکند تا خوبتر ورزش کنید.

ایندکسر