دبی آلن برای رویاهای رقص و هنرهای نمایشی



“دو ، سه ، چهار ، بدو ، شش هفت ، هشت!”

در صحنه افتتاحیه مستند نتفلیکس Dance Dreams: Nutcracker Hot Chocolate، دبیر آلن ، طراح رقص افسانه ای ، در حالی که دانش آموزان جوانش در طی یک تمرین مهم ، خود را از یک مرحله پرتاب می کنند ، دست می زند و با صدای بلند می شمارد. مربی 70 ساله رقص در حال آماده سازی برای نشان دادن تولید سالانه خود از فندق شکن شکلات داغ – تبدیل داستان افسانه ای تعطیلات کلاسیک سنگ شکن فندق – و او انتظار کمال چیزی ندارد.

“مهمترین قسمت ایجاد یک تولید ، میزان موفقیت دانش آموزان در هر سال است. رشد دانش آموزان همه چیز است.”

این فیلم که در تاریخ 27 نوامبر افتاد ، توصیف رهنمودهای آلن از ممیزی تا شب افتتاحیه است ، و آموزش دقیق دانش آموزان در آکادمی رقص دبی آلن (DADA) را قبل از نمایش بزرگ انجام می دهد. او همچنین در مورد زندگی معروف آلن و تأثیر آن در صنعت رقص و همچنین آرزوهای شخصی فراگیران تحقیق می کند. اما آلن و تیم DADA او عمداً پروژه ای را که به مدت دو سال فیلمبرداری شده بود ، انجام ندادند. به لطف الیور بوکلبرگ ، فیلمبردار ، همه چیز جمع شد.

آلن به POPSUGAR گفت: “دختر اولیور بوکلبرگ یکی از بهترین دانش آموزان من است و الیور می خواست از او عکس بگیرد و از همه چیز فیلمبرداری کند.” “او شروع به شلیک کرد و من به او گفتم:” خوب ، فقط از سر راه من خارج شوید. ” و او این کار را کرد و سپس دو سال بعد همه این عکسها را گرفت. این یک فیلم واقعی بود ، وقتی که شما یک تصویر مگس را روی دیوار چیزی می گیرید که هیچ کس نمی داند دوربین آنجاست. “

رقصندگان در آکادمی رقص دبی آلن (DADA) در Dance Dreams: Hot Chocolate Nutcracker.  ° C. اولیور بوکلبرگ

پس از تقریباً کامل شدن این مستند ، تهیه کننده شوندا ریمز ، که با آلن کار می کند آناتومی گری، یک برش خشن را تماشا کرد و دانست که می خواهد آن را زیر پرچم Shondaland بخواهد. آلن گفت: “او می گوید ، من می خواهم این موضوع را مرتب كنم و آن را به آنچه كه باید باشد تبدیل می كنم.” “رابطه كاری من با او قطع شده است. آنها را به او دادم ، بگذارم به جایی که می خواهد برسد و هوا پخش شود. او حقایق بسیاری را که درست در آنجا بود ، در فیلم ها و در زندگی واقعی ما فاش کرد. سرانجام ، او گفت ، “من می خواهم شما او را ببینید و مطمئن شوید که او را دوست دارید.” البته ، من آن را دوست داشتم و از آن فروتن بودم. من فقط از اینکه چطور همه اینها را جمع کرده هیجان زده شدم. “

این فیلم تصور عمیقی از ظرافت خلاقانه آلن و عشق قاطعی که او به شاگردانش می زند بینندگان است. اما طبق گفته مربی رقص ، همه چیز در مورد مجریان جوانی است که نمایش را با شماره های جذاب باله ، روال های هیپ هاپ و نمایش های معاصر زنده می کنند. آلن گفت: “مهمترین قسمت ایجاد یک تولید ، میزان موفقیت دانش آموزان در هر سال است.” “رشد دانشجو همه چیز است. احساس غرور آنها نسبت به کاری که انجام می دهند و بخشی از آن هستند فندق شکن شکلات داغ همه چیز است. “

مادرم ، ویویان آیرز ، خود را “شاعر عصر فضا” می نامد. او به دلیل بینش ، خلاقیت و درک ذهن خود ، همیشه مرا تربیت کرده است تا بخشی از جهان باشم – نه یک بلوک ، یک شهر یا یک کشور ، بلکه جهان. “

جای تعجب نیست که تمرکز آلن بر شکل دهی و پرورش نیروها نیروی محرکه کار وی است. در نهایت ، DADA بر اساس اصول گنجاندن و ارتقا است. وقتی ویان ، دختر آلن ، جوان بود ، او در آکادمی باله Kirov شروع به رقصیدن کرد. اما معلوم شد که این محیط برای یک رقاص سیاه پوست مضر است. در طی سومین سال تحصیل خود در مدرسه ویویان ، معلمی به او گفت كه او هرگز رقصنده نخواهد شد و در عوض باید در مدرسه ائلی ، یك شركت رقص ، كه توسط طراح رقص درجه اول بلك ، آلوین آیلی فقید تأسیس شده بود ، تحصیل كند. آلن بلافاصله موهای مربی کیروف را نژادپرستی تشخیص داد ، گویا مدرسه آئلی به طور خودکار زیرمجموعه قرار گرفته بود زیرا بیشتر به دانشجویان سیاه پوست آموزش می داد.

به خوبی می دانیم که نژادپرستی در تجارت رقص گسترده است ، کریسمس در میدان آلن گفت: “من شخصی هستم که این کار را می کند. من صحبت نمی کنم ، من این کار را می کنم.” “بنابراین وقتی این اتفاق افتاد ، همه کار آمد. چند ماه طول کشید تا مکان مناسب را پیدا کردم. ما در شهر کالور شروع کردیم و سپس شش تا هشت ماه دیگر طول کشید تا شوهرم ، نورمن نیکسون ، وضعیت غیرانتفاعی ما را از بین برد. در آن زمان که ما اولین جمع آوری کمک مالی را انجام دادیم ، غیرانتفاعی بودیم و بهترین معلمان روی کره زمین را استخدام کردیم. “آکادمی وی ، که یک سازمان غیر انتفاعی 501 (c) 3 است ، پس از اتمام کار دانشجو را به صورت ممیزی می پذیرد. کاربرد. شرایط اقتصادی اجتماعی و توانایی آنها در پرداخت کلاسها هیچ ارتباطی با پذیرش آنها ندارد.

دبی آلن با رقصنده کایلی جفرسون در Dance Dreams: Nutcracker Hot Chocolate.  ° C. با مجوز از Netflix / 2020

آلن معتقد است که ابتدای خلقت آن در ستاره ها نوشته شده است. وی گفت: “من آماده انجام این کار بودم.” “من در تابستان برای چند سال یک ابتکار رقص در دالاس ، تگزاس انجام داده بودم. من در خانه ام تنها با حدود 12 دانش آموز یک کار را انجام داده بودم. به دلیل جلال. من همیشه وقتی رقص می نوشتم رقص می آموختم. بنابراین این یک کار طبیعی ، بسیار صادقانه برای من بود ، و ویویان انگیزه انجام آن بود. “

“دانشجویان من همه جا هستند و انسانیت آنها جهان را به مکانی بهتر تبدیل خواهد کرد.”

تأكيد بر عمل كردن بر روي كلمات و لمس كردن بر قدرت بي حد و مرز از اعتقاد آلن مبني بر اينكه او “فرزند جهان” است ، ناشي مي شود ، مفهومي كه در سنين پاييني به او آموخته شد. آلن گفت: “مادرم ، ویویان آیرز ، خود را” شاعر عصر فضا “می خواند. “به دلیل دید ، خلاقیت و درک ذهن او ، او همیشه مرا بزرگ کرده است تا بخشی از جهان باشم – نه یک بلوک ، یک شهر یا یک کشور ، بلکه جهان.” این ایده آلان را ترغیب کرد که از استعداد خود پیشی بگیرد و از سرنوشت خود استقبال کند. آلن افزود: “مادرم همیشه خواستار این بود كه ما راه های خود را پیدا كنیم و در بازی باقی بمانیم. او این پیشنهاد را به من ، خواهرم ، فیلیشیا راشد ، برادرم تكس و حتی بچه ام هاگی داد.”

دبی آلن در کنار رقصنده های آکادمی رقص دبی آلن (DADA) در Dance Dreams: Nutcracker Hot Chocolate.  ° C. با مجوز از Netflix / 2020

آلن قطعاً ایده ایجاد نفوذ گسترده را در دل خود جای داد. به دلیل آکادمی رقص وی ، دانش آموزانی که وی به عنوان استاد مجری حکاکی کردند ، همچنان در تولیدات بی شماری در سراسر جهان به اجرای برنامه پرداختند. آلن از طریق مربیان خود مانند دیاسپورای DADA به دستیابی جهانی خود اشاره می کند. آلن گفت: “آنها برادوی ، فیلم ، تلویزیون ساخته اند و سازمانهای غیر انتفاعی خود را تأسیس كرده اند و در حال آموزش هستند تا طراحان رقص بعدی باشند.” “دانشجویان من همه جا هستند و انسانیت آنها همین است که دنیا را به مکان بهتری تبدیل خواهد کرد.” وی در ادامه برخی از پروژه های خود را از جمله تولید نام برد ته سیاه ما رینی، سریال جوان شلدون، و تولیدات برادوی مانند همیلتون،، جشن عروسی،، شیر شاه، و شرور.

“وقتی دانشجوی هنر هستی ، از دریچه دیگری به دنیا نگاه می کنی. خودت را پیدا می کنی و چیز زیبایی می شود.”

به دلیل همه گیری COVID-19 ، هنرهای نمایشی در شرایط سنتی خود برای چندین ماه به حالت تعلیق درآمده اند. اما آلن امیدوار است رقصندگان برای آینده ای بهتر امیدوار باشند. وی گفت: “این جنگ علیه COVID جنگی است كه به اعتقاد من پیروز خواهیم شد.” “و همه به استودیو برمی گردند.” آلن در حال حاضر کلاسهای مجازی را در اینستاگرام تدریس می کند و به مخاطبان حتی گسترده تر ، رقص هدیه می دهد.

وی گفت: “تئاتر رقص چیزی است که زندگی شما را غنی می کند و هرچه بزرگ می شوید دنیا را به مکان بهتری تبدیل می کند.” “در آموزش هنرهای نمایشی ارزش وجود دارد. این به شما احساس خلاقیت ، صدای شما ، توانایی شما در هدایت و کار در گروه ها ، توانایی کمک به ایجاد جهان بهتر را می دهد. وقتی دانشجوی هنر هستید ، تماشا می کنید جهان را از طریق یک لنز دیگر. شما خودتان را کشف می کنید و به چیزی زیبا تبدیل می شود. “

آوریل واتسون در Dance Dreams: Nutcracker Hot Chocolate.  ° C. با مجوز از Netflix © 2020

خوشبختانه ما داریم Dance Dreams: Nutcracker Hot Chocolate تا در این زمان عدم اطمینان به ما کمک کنند. آلن در یک فضای به چالش کشیدن اجتماعی به نفع فیلم گفت: “این همیشه از ارزش بالایی برخوردار بوده است ، اما من فکر می کنم در حال حاضر حتی بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت – توجهی که شایسته آن است.” “من فکر می کنم که در سراسر جهان پذیرفته خواهد شد. ما در حال جنگ هستیم ، که همه در کره زمین بخشی از آن هستند – نبرد ما علیه COVID ، اعتراض جهانی برای پایان دادن به وحشت در سیستم عدالت کیفری ما. جهان مانند یک صدا در حال افزایش است ، بنابراین من فکر می کنم به همین دلیل ، [Dance Dreams: Hot Chocolate Nutcracker] طنین اندازتر خواهد شد ”

در مورد سرمایه گذاری های آینده ، آلن قصد دارد صحنه را عوض کند قاب را فریز کنید. . . دست از جنون بردار در یک فیلم موزیکال آلن گفت: “این پاسخ من به خشونت علیه اسلحه در آمریکا و محرومیت از حق جوانان سیاه پوستان و لاتین های داخل شهر است.” “این یک تصویر زیبا و متعادل است و موضوعی است که می تواند فکر بسیاری را در هر جامعه ای برانگیزد.”




منبع: windows-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>