تمرین 20 دقیقه ای برای Ab با استفاده از غلتک کف

[ad_1]

شما ممکن است برای سهولت یا جلوگیری از سفت شدن عضلات ، از وان کف استفاده کنید تا تمرین خود را بازیابی کنید ، اما آیا می دانید برای تقویت شدن می توانید از آن استفاده کنید؟ مربی بهداشت ACE و مربی شخصی دارای گواهینامه NASM ، بریتنی نوئل ، این تمرین 20 دقیقه ای شکم و گلوتئوس را برای POPSUGAR ایجاد کردند که از یک غلتک کف برای تقویت هسته شما استفاده می کند. وی گفت که این شش تمرین همچنین باعث ایجاد ثبات و پایه محکم می شود که برای حرکات روزانه و همچنین سایر تمریناتی که انجام می دهید مفید است.

20 دقیقه تمرین کف با آبکا و غلتک گلوت

تجهیزات لازم: غلتک کف

دستورالعمل ها: با 20 جک جهنده ، هشت تا 10 اینچ کرم و 15 اسکات با وزن بدن سریعاً گرم شوید. سپس تمرین را در زیر به پایان برسانید.

ورزش زمان
اشکال مرده 3 ست 24 تکراری و به دنبال آن 30 تا 60 ثانیه وقفه است
دارم پیچ می خورم 3 ست 12 تکرار و بعد 30 تا 60 ثانیه استراحت
پیچ و تاب روسی 3 ست 24 تکراری و به دنبال آن 30 تا 60 ثانیه وقفه است
تخته 3 سری بازداشت 30 ثانیه ای و به دنبال آن وقفه 30 تا 60 ثانیه ای
پرنده سگ 3 ست 24 تکراری و به دنبال آن 30 تا 60 ثانیه وقفه است
پرس گلوتن چهار نفره 3 ست 15 تکرار در هر طرف و به دنبال 30 تا 60 ثانیه استراحت

بعد از آموزش ، این کشش 10 دقیقه ای را انجام دهید.

دستورالعمل های هر تمرین را بخوانید.



[ad_2]

منبع: windows-news.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram otomatik beğeni satın alhtml nullednulled themes1xbetdogal taşlarMobil Ödeme NakitMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet