تمرینات مخصوص لغزنده دیسک توسط Nike Trainer Nesrine Dally


تمرین در خانه به جای ورزش ممکن است محدود کننده به نظر برسد ، اما شما واقعاً با حداقل تجهیزات می توانید تمرین خوبی داشته باشید. ما لغزنده های دیسک را دوست داریم زیرا ارزان هستند (می توانید آنها را با قیمت 10 دلار یا کمتر در آمازون پیدا کنید) و می توانید از آنها برای انجام ده ها تمرین استفاده کنید (اگر لغزنده دیسک ندارید می توانید از دو حوله سطح سخت یا دو بشقاب های کاغذی روی فرش).

مربی نایک و بوکسور موی تای نسرینا دالی ، که دارای مدرک لیسانس در رشته علوم ورزشی است ، شش حرکت را که می توانید با لغزنده های دیسک انجام دهید ، برای بهبود قدرت و ثبات ، به ویژه در هسته و پاهای شما به اشتراک گذاشته است. آیا او گفت که این تمرینات را یک باره انجام ندهید. بلکه یک جفت را که دوست دارید انتخاب کنید و آنها را به تمرین بعدی خود اضافه کنید. وی گفت آنها می توانند برای کار با لوازم جانبی یا به عنوان آغازگر به برنامه آموزشی شما اضافه شوند.

6 تمرین برای کشویی دیسک برای قدرت و پایداری

  1. پلانک اره کرد
  2. بیرون انداختن با یک درگ
  3. فرشته برفی مستعد
  4. تخته خم کن معکوس
  5. پل یک طرفه و پیچ در پیچ
  6. اسکیت کناری با زانو بالا




منبع: windows-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>