[ad_1]

صرف نظر از اهداف تناسب اندام ، مهم این است که تقویت هسته اصلی شما بخشی از برنامه روزمره شما باشد. یک هسته قوی برای وضعیت خوب بدن ضروری است و پایه ای برای حرکاتی مانند راه رفتن و دویدن است. با این حال ، همه ما نمی توانیم راه برویم ، بدویم یا حتی بایستیم – و این اشکالی ندارد.

من به عنوان یک فرد مبتلا به اختلالات عصبی – عضلانی به نام فلج مغزی ، می دانم که توانایی انجام تمرینات سنتی توصیه شده توسط رسانه های اجتماعی و مربیان شخصی تأثیرگذار چگونه است. عدم توانایی در انجام این تمرینات باعث شد احساس کنم “بدنسازی را اشتباه انجام داده ام”. اما این بدان معنا نیست که نمی توانم تمرین کنم. من به طور منظم سه چرخه رانندگی می کنم و غالباً تمرینات نشسته و مناسب برای افراد معلول (یا حتی کسانی که آسیب های موقت دارند) انجام می دهم. در اینجا برخی از تمرینات اساسی مورد علاقه من در YouTube وجود دارد.



[ad_2]

منبع: windows-news.ir