[ad_1]

BELFAST ، پادشاهی متحده - 20/11/16: مشتری در حال ورود به فروشگاه بدن.  (عکس: مایکل مک نرنی / تصاویر SOPA / LightRocket از طریق گتی ایماژ)

تحویل غذا تنها خدمتی نیست که می توانید در Uber Eats به آن اعتماد کنید. بسته به محل زندگی خود ، ممکن است بتوانید با استفاده از این برنامه برخی از محصولات زیبایی مورد علاقه خود را دقیقاً به درب منزل تحویل دهید. ماه گذشته ، Uber Eats با همکاری The Body Shop به مشتریان این امکان را داد تا محصولات بدنی – مانند کرم ، لوسیون و اسکراب – از مارک تجاری را که همان روز و بدون تماس به آنها تحویل داده شده ، ارائه دهند.

“هدف این بود که با مشتریانمان روبرو شویم به شکلی که آنها می خواستند با ما خرید کنند و این را بدانند [COVID-19] و هر آنچه اتفاق می افتاد ، ما بلافاصله فکر کردیم که باید با یک سرویس تحویل همکاری کنیم. “به نقل از Glossy ، آلیزا بیرنبرگ-پروزی ، رئیس بازاریابی فروشگاه بدن در ایالات متحده. در بیشتر سال گذشته ، بسیاری از افراد لوازم آرایشی و بهداشتی و مورد نیاز خود را به جای خرید شخصی از طریق اینترنت خریداری می کردند. این اخبار مارک های دیگر مانند Sephora است که از طریق خدماتی مانند Instacart ارائه می شود.

مشارکت Body Shop با Uber Eats اگر مشتری از طریق برنامه غذا سفارش دهد ، برای مشتری معمول خواهد بود. مشتریان می توانند محصولات انتخاب شده را از فروشگاه های خاص Body Shop سفارش دهند و محصولات گفته شده در یک پنجره 90 دقیقه ای به خانه های آنها تحویل داده می شود. خبر خوب این است که این ویژگی به ویژه برای هر کسی که امیدوار است خریدهای تعطیلات خود را در چند هفته آینده حذف کند بدون نگرانی در مورد کندی زمان تحویل و تاخیرهای احتمالی مفید خواهد بود.

تنها چیزی که می توان فهمید این است که این سرویس در حال حاضر فقط در تورنتو و پنج شهر بزرگ آمریکا: نیویورک ، اورلاندو ، آستین ، هوستون و دالاس در دسترس است. در اینجا ما امیدواریم که ویژگی جدید در آینده ای نزدیک در هر نقطه ای گسترش یابد.



[ad_2]

منبع: windows-news.ir