[ad_1]

یک زن جوان زیبا در اتاق خواب با استراحت و سرحال از خواب بیدار می شود

مانند نوزادان تازه متولد شده و نوجوانان وحشی ، زندگی خواب من در زندگی بزرگسالی من متلاشی شده و قابل پیش بینی نیست. من می توانم پدر و مادرم را سرزنش كنم – آنها همیشه دیر بیدار بودند و هرگز من یا خواهران و برادرانم را مجبور به خوابیدن نمی كردند – اما حقیقت پیچیده تر از این است. من مضطرب هستم و یک ترکیب عالی و خطرناک هستم که به این معنی است که من یا دیر به کار رسیده ام ، پس از یک روز طولانی بخار خود را از دست می دهم (بخوانید: گذراندن وقت بدون بچه ها) یا خیلی به همه چیزهایی که در زندگی من اشتباه است فکر می کنم یا ، می دانید ممکن است در آینده اتفاق بیفتد

وارد شوید: 2020. وقتی خاموش شدن COVID-19 برای اولین بار در بهار گذشته رخ داد ، من وقت اضافی در خانه را بهانه ای بزرگتر برای دیر ماندن قرار دادم. برای رانندگی به محل کار مجبور نبودم زود بیدار شوم ، پس چرا مهم بود که در لحظه آخر ثانیه از تخت بیرون بیایم و روزم را شروع کنم؟ اما با گذشت زمان (و بیشتر و بیشتر) کم کم خوابم برد. عناوین ترسناک و احساس طاقت فرسای عذاب باعث شد تا روی خودم غلت بزنم – و مرا عصبی ، استرس و کاملاً ناراحت کند. بنابراین ، من شروع به تنظیم زنگ هشدارم کردم – برای خوابیدن.

برای اولین بار خواب را در اولویت قرار دادم. هر ساعت 9:30 شب که غلت می خوردم ، هر کاری می کردم ، دوش می گرفتم ، لباس خوابم را می پوشیدم و با یک کتاب خوب یا یک نمایش تلویزیونی در رختخواب خودم را نوازش می کردم. چراغ ها ساعت 11 شب خاموش شدند تا بتوانم هشت ساعت قبل از بیدار شدن در ساعت 7 صبح بخوابم (یک ساعت قبل از این که سر کار باشم!). آنقدر خودم را مجبور به سختگیری کردم که گاهی شوهرم را با خاموش کردن تلویزیون در نیمه یک قسمت آزار می دادم.

بچه های من قبلاً به زمان خواب عادت داشتند (“همانطور که می گویم قوی ، نه کاری که من می کنم” در اینجا اعمال می شود) ، بنابراین ایستادن در پیست احساس می کرد که کار درستی است. آسان نبود – اگر امیدی به تهیه یک شاتر مناسب داشتم مجبور شدم ماهها ملاتونین مصرف کنم اما ارزشش را داشت. حال و هوای من خیلی تغییر کرده است. ناگهان موفق شدم (نفس نفس می زدم!) قبل از زنگ هشدارم از خواب بیدار شدم ، و با صبر و حوصله از هیستری در نیمه صبح منتظر ماندم ، و به فرزندانم زنگ زدم زیاد کمتر و حتی انرژی لازم برای شروع دوباره تمرین را دارند.

اگر سال 2020 چیزی به من می آموزد ، مهم است که از بدن خود مراقبت کنی – و وقتی خسته است به آن گوش فرا ده.

روحیه من نه تنها از خواب بیشتر بهره مند شد. تحقیقات نشان می دهد که کمبود خواب شما را در معرض بیماری های جدی پزشکی از جمله چاقی ، بیماری های قلبی و دیابت قرار می دهد و این امید به زندگی شما را کوتاه می کند. نه ، نه ممنون!

بعضی اوقات اجتناب از محرومیت از خواب غیرممکن است – نگاه به نوزادان ، بیماران و کسانی که تازه شادی های آنها را کشف کرده اند Crete Crete و دیر مشاهده پرخوری می شوند. اما وقتی تحت کنترل شماست ، زود خوابیدن و به طور مداوم می تواند همه چیز را در سلامتی شما ، از نظر جسمی و روحی تغییر دهد. آن را به عنوان بهترین نوع مراقبت از خود در نظر بگیرید. اگر سال 2020 چیزی به من می آموزد ، مهم این است که از بدن خود مراقبت کنید و هنگام خستگی به آن گوش دهید. خوب بخواب دوستان شما پشیمان نخواهید شد.



[ad_2]

منبع: windows-news.ir