[ad_1]

کورتنی المر ، کارآفرین سلامتی و مربی تجارت

در اتاق بیمارستان سرد بود. به دیوار خالی جلوی خودم خیره شدم و سعی کردم نور فلورسنت سوسو زننده بالا را نادیده بگیرم. در مدت زمان کوتاهی خیلی چیزها تغییر کرده بود. فقط سه هفته پیش ، با اطمینان از وجود جزئیات آخرین لحظه عروسی ، من آماده شدم تا با شوهر جدیدم به خانه جدیدم بروم ، از اینکه جعبه های هدایای عروسی و خرده ریزهای تصادفی که در سال های قبل از زندگی جمع کرده بودیم را باز کنم. ما و لباس هایمان مخلوط شده است

من تا به حال نگران مواردی از قبیل “آیا من به گل فروشی پرداخت کردم؟” و “تمام کفش های من در خانه کوچک 750 متر مربعی او و بدون کمد کجا قرار خواهد گرفت؟”

من الان اینجا نشسته بودم ، در این اتاق عقیم و زشت. . . انتظار. لرزیدن وحشتناک. هر دقیقه پرستار برمی گشت و به من می گفت که وقت آن رسیده است. من نمی خواستم بروم من می خواستم همانجا ، در این طرف ناشناخته بمانم. پریدم وقتی که صدای بلند در به من زد و فکرم را از بین برد. آلن ، شوهرم بود. معنای این نذورات “در بیماری و سلامتی” هرگز بیش از آن لحظه قلبم را سوراخ نمی کند.

نتایج آسیب شناسی نشان داد که سرطان در حال گسترش است. احساس می کردم بدنم از حرکات عبور می کند ، اما سرم برای کنار آمدن تلاش می کرد. من فقط 25 سال داشتم ، با تصمیم وحشتناک یا امتناع از پرتودرمانی و خطر بازگشت سرطان ، یا گذراندن دوره درمانی و خطر ناباروری روبرو شدم.

کورتنی المر ، در حین درمان سرطان

مادرم وقتی بزرگ می شد به من می گفت: “بیماری راهی است که خدا می تواند سرعت تو را کم کند.” چشمهایم را چرخاندم و زیر لب فحش دادم زیرا هر روز که بیمار می شدم لیست کارهایم را خیلی طولانی می کردم. حالا تنها چیزی که فکر می کردم بازگشت به کار است. احساس بی قراری ، ناآرامی و عدم تحقق داشتم. من می خواستم دوباره احساس كنترل زندگی خود كنم و كار تنها چیزی بود كه احساس عادی می كرد. می خواستم جلوی این را بگیرم که بی هدف رانش می کنم و با جهت و هدف شروع به حرکت می کنم.

کنترل. که این یک موضوع تکراری در زندگی من بود.

در حقیقت ، من فقط شش سال زودتر در وضعیت مشابهی قرار داشتم. بیمارستان متفاوت ، اتاق امتحانات مختلف ، تشخیص متفاوت ، اما مشکل اساسی یکسان: نیاز به احساس کنترل – و اضطراب بی امان و بی پایان که هنگام احساس همه چیز احساس کردم خارج از کنترل من سالها درمان ، التیام دردهای گذشته و اختلالات عمیق فرو رفتم که با تشخیص بی اشتهایی 19 تغییر در زندگی خود ، همانطور که می دانستم ، ظاهر شد.

اما با نگاه به گذشته ، فهمیدم که بهبودی یک سفر است. هیچ آغاز یا پایانی نهایی وجود ندارد. هر روز چالش های خود را به همراه دارد. هر روز یک انتخاب پیش رو دارید: یاد بگیرید چگونه در آن حرکت کنید یا خیر. برای من ، بسیاری از بیماری های غیرقابل توجیهی که طی این سالها تجربه کرده ام ، از بیماری های روحی مانند اضطراب و بی اشتهایی گرفته تا شرایط جسمی مانند میگرن و شاید حتی سرطان ، تظاهرات جسمی مشکلات عاطفی عمیق تری بودند که التیام درمان را داشتند. یعنی رابطه من با مادرم و رابطه من با خودم.

برای غلبه بر این چالش ها ، پنج چیز وجود دارد که من آموخته ام و به من کمک کرده تا بهبودی کامل را تجربه کنم ، و من آنها را در اینجا به اشتراک می گذارم به این امید که آنها به شما کمک کنند تا همان تجربه را داشته باشید

1. توجه داشته باشید که بدن شما چه می گوید.

زخم های عاطفی اغلب به عنوان مشکلات جسمی در بدن شما ارائه می شوند. این را در کلاس زیست شناسی نمی آموزید. این از نظر علمی پشتیبانی می شود ، اما ما باید راه طولانی را طی کنیم تا یاد بگیریم که چگونه با خرد بدن شما سازگار شویم تا اساسی شود. هنگامی که درد جسمی را تجربه می کنید ، اغلب یک دلیل اصلی احساسی عمیق تر وجود دارد. به درون و همچنین به بیرون نگاه کنید.

2. التیام از داخل به بیرون اتفاق می افتد.

با تعریف ، تاب آوری عاطفی به توانایی فرد در انطباق با شرایط یا بحرانهای استرس زا اشاره دارد. مسئله این است که سازوکارهای مقابله ای که بیشتر ما برای سازگاری استفاده می کنیم ، بهترین راه حل برای غلبه بر استرس ، اضافه بار یا اضطراب نیستند. بسیاری از افراد برای نادیده گرفتن یا کسل کردن درد عمیق تری که دارند ، از کار ، مواد یا وسایل دیگر استفاده می کنند. با این حال ، نادیده گرفتن یا تسکین درد فقط باعث طولانی شدن آسیب می شود. برای اینکه کاملاً بهبود یابید ، باید این شهامت را پیدا کنید که به هرچه در چشمان شماست نگاه کنید و بپذیرید که قویتر هستید. بهبودی از درون به بیرون اتفاق می افتد و با یادگیری نحوه گشت و گذار در درد (جسمی و عاطفی) ، می توانید این فصل از زندگی خود را ببندید ، آن را پشت سر بگذارید و امید به آغاز جدید را تجربه کنید.

3. بپذیرید که بهبودی یک روند است.

این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد ، بنابراین انتظار نداشته باشید. وقتی نوبت به بهبود می رسد ، مهم نیست که چه مدت طول می کشد. س isال این است که شما چقدر آماده انجام کارهای لازم برای بهبود طولانی مدت هستید. روند کامل نخواهد بود. نقاط بالا و پایین ، فراز و نشیب هایی وجود خواهد داشت. به خودتان اجازه دهید کارهای زیادی انجام دهید و قلب خود را همچنان به این حقیقت ثابت نگه دارید که درجه انجام کار ، درجه ای است که بهبود واقعی و آزادی شخصی را تجربه خواهید کرد.

4- به خود اجازه شفا دهید.

برای التیام درد ، باید درد را احساس کنید. این بخشی است که اکثر مردم مخالف آن هستند. فرهنگ ما به شما می آموزد که درد را نادیده بگیرید و آن را احساس نکنید ، بنابراین این مفهوم ممکن است در ابتدا بیگانه باشد. اما اگر مقاومت در برابر درد شما را به سمت بهبودی سوق نداده است ، چه چیزی باعث می شود فکر کنید مقاومت بیشتر منجر به بهبودی بیشتر می شود؟ گفته می شود آنچه مقاومت می کنید ادامه می یابد. آیا مهم نیست که یاد بگیرید چگونه در درد حرکت کنید تا بتوانید به جلو حرکت کنید؟ این فرایند با اجازه دادن به خود برای بهبودی و درک اینکه بهترین راه حل همیشه تمام شده آغاز می شود.

5- این کار را به تنهایی انجام ندهید.

در جستجوی حمایت شرم آور نیست. در حقیقت ، کار با یک متخصص آموزش دیده روند بهبودی را تسریع می کند زیرا آنها می توانند به شما کمک کنند چیزهایی را ببینید که خودتان قادر به دیدن آنها نبوده اید. از همه مهمتر ، آنها به عنوان یک شخص ثالث عینی عمل می کنند. تنها هدف آنها کمک به شما در تسهیل بهبودی بدون قضاوت است. اگر قبلاً تجربه بدی با یک درمانگر یا پزشک داشته اید ، تجربه جدیدی پیدا کنید. صرف این که فردی برای شما مناسب نبوده به این معنی نیست که کسی به شما کمک نمی کند.

اگر احساس ناتوانی ، تنهایی یا عدم اطمینان از اینكه كجا می توانید برای پشتیبانی خود كنید ، می توانید با شماره تلفن راهنمای ملی SAMHSA (1-800-662-HELP) تماس بگیرید یا منابع بهداشت روانی Google را در نزدیك من پیدا كنید تا پیدا كنید متخصصین آموزش دیده در منطقه شما که می توانند به شما کمک کنند بر چالشهایی که با آنها روبرو هستید غلبه کنید تا بتوانید به طور کامل به سلامت و سلامت برسید مبارزه با یک بیماری ، چه جسمی و چه روحی ، می تواند ترسناک باشد و شما مجبور نیستید به تنهایی با آن مقابله کنید.

منبع تصویر: کورتنی المر



[ad_2]

منبع: windows-news.ir